۱۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۲
ابلاغ دستورالعمل مراکز تجاری و بازاریابی محصولات در خارج
از سوی قائم مقام وزیر صمت صورت گرفت؛

ابلاغ دستورالعمل مراکز تجاری و بازاریابی محصولات در خارج

دستورالعمل صدور مجوز تاسیس و فعالیت مراکز تجاری و بازاریابی محصولات و خدمات ایرانی در خارج از کشور، برای اجرا به سازمان توسعه تجارت ایران ابلاغ شد.

به گزارش بازار به نقل از سازمان توسعه تجارت ایران، این دستورالعمل، توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت اصلاح و از سوی محمدصادق مفتح، قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی برای اجرا به حمید زادبوم، معاون وزیر و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران ابلاغ شد.

با توجه به بند ۴ تصویب‌نامه کمیسیون موضوع اصل ۱۳۸ قانون اساسی و در چارچوب تحقق بند ۱۰ سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی در زمینه حمایت همه جانبه و هدفمند از صادرات کالاها و خدمات به تناسب ارزش افزوده با هدف ارزآوری مثبت و اجرایی کردن مفاد بسته‌های حمایت از صادرات غیرنفتی کشور، همچنین بر اساس اهداف و وظایف قانونی سازمان توسعه تجارت ایران مندرج در ماده ۵ اساسنامه، دستورالعمل حمایت از تاسیس و فعالیت مراکز تجاری و بازاریابی محصولات و خدمات ایرانی در خارج از کشور از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت اصلاح و برای اجرا توسط سازمان توسعه تجارت ایران، ابلاغ شد.

گفتنی است، هدف این دستورالعمل توسعه بازاریابی و صادرات محصولات و خدمات ایران در خارج از کشور و تسهیل زمینه همکاری‌های تجاری بین بنگاه‌های کشور میزبان و ایران است.

کد خبر: ۱۰۶٬۲۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha