۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۳
جاده های خلوت سرعت خودرو ها و تخلفات را افزایش داد
در خراسان رضوی

جاده های خلوت سرعت خودرو ها و تخلفات را افزایش داد

مشهد- معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان رضوی گفت: تخلف سرعت غیرمجاز در جاده های استان از ۲۵ اسفند ۹۸ تا دوم فروردین سال ۹۹ در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۴۴ درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرگزاری بازار به نقل از اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان رضوی، علیرضا خجسته اظهار کر: مجموع تخلف سرعت غیرمجاز خودروها در نوروز امسال ۳ هزار و ۳۷۵ فقره بوده است که این تعداد در نوروز پارسال ۲ هزار و ۳۴۷ فقره ثبت شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان رضوی به ثبت این تخلفات از طریق ۱۰۶ سامانه ثبت تخلف سرعت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اشاره و علت افزایش تخلف سرعت در جاده های استان طی نوروز ۹۹ راکاهش تردد جاده ای در راه های خراسان رضوی به میزان حدود ۸۰ درصد نسبت به مدت مشابه پارسال دانست.

وی ادامه داد: بر اساس گزارش مرکز مدیرت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از ۲۵ اسفند ۹۸ تا یکم فروردین ۹۸ جاده مشهد - چناران - قوچان - شیروان و بالعکس با ۱۴۴ تخلف سرعت غیرمجاز بیشترین میزان تخلفات را به خود اختصاص داده است.

خجسته تصیح کرد: مسیر جاده ای گناباد - تربت حیدریه و بالعکس با ۱۱۲ فقره ، بزرگراه باغچه - تربت حیدریه و بالعکس با ۱۰۷ فقره ، جاده نیشابور - سبزوار و بالعکس با ۹۹ فقره، جاده  مشهد - فریمان - تربت جام – تایباد و بالعکس با ۹۸ فقره و آزادراه باغچه – مشهد و بالعکس با ۹۵ فقره در رده های بعدی تخلف سرعت غیر مجاز قرار دارند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان رضوی ابراز کرد: تخلف سرعت در جاده های شاندیز - مشهد و بالعکس و سبزوار - اسفراین و بالعکس با هشت فقره و جاده های بجستان - فردوس و بالعکس با هفت و  گناباد - فردوس و بالعکس با ۶ فقره کمترین میزان تخلف سرعت غیرمجاز را در بازه زمانی یاد شده داشته اند.

کد خبر: ۱۰٬۶۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha