۱۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۳
دلالان به بازار مبل بهنمیر آسیب زدند/ افزایش قیمت مواد اولیه
یک تولیدکننده مبلمان در مازندران:

دلالان به بازار مبل بهنمیر آسیب زدند/ افزایش قیمت مواد اولیه

بابلسر- ذکریاپور، یک تولیدکننده مبلمان در مازندران با اشاره به اینکه بهنمیر قطب تولید مبل استان به شمار می رود، گفت: دلالان و واسطه ها بیشترین ضربه را به این صنعت زده اند.

ابوالفضل ذکریاپور در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه بهنمیر مهد تولید استان به شمار می رود، افزود: اکثر شرکت های بزرگ ایران در این شهر نمایندگی دارند و تعداد نمایشگاه ها و تولیدی های مبل در این منطقه بالا است.

وی با اظهار اینکه واقع شدن تولیدی ها و نمایشگاه های مبل در یک مسیر، بهنمیر را به راسته و بازار مبل استان و شمال مبدل کرده است، افزود: این مسائل سبب شده تا خرید و فروش در بازار مبل بهنمیر به راحتی صورت گیرد.

وی با عنوان آنکه مواد اولیه شامل چوب از طریق واردات و از بندر نوشهر تامین می شود، گفت: ابر و اسفنج های به کار رفته در مبلمان نیز از شرکت های برند در تهران تهیه می شود.

ذکریا پور با اظهار اینکه بازار مبل بهنمیر قابل رقابت با تولیدی های تهران و پایتخت است، گفت: از نظر کیفیتی، تولیدات مبلمان در بهنمیر به دسته های مختلف از جمله کیفیت متوسط، بالا و پایین تبدیل می شود.

این تولیدکننده مبلمان یادآور شد: تعدادی از همکاران در تولید مبلمان لوکس فعالیت دارند و قیمت تولیدات آنان با سایرین متفاوت است.

وی با اشاره به افزایش ۴۰۰ تا ۵۰۰ درصدی قیمت ها اظهار داشت: نوسانات قیمت به صنعت و بازار مبل لطمه زده زیرا سبب شده مشتری توان خرید را از دهد و از سوی دیگر به دلیل نوسانات قیمت نمی توان تولید انبوه داشت.

ذکریا پور با بیان اینکه دلالان و واسطه ها بیشترین لطمه را به بازار مبل زده اند، گفت: با شرکت های تولید مواد اولیه چندان مشکلی نداریم اما دلالان، اجناس و مواد اولیه را انبار می کند و اقدام به افزایش قیمت آن می کند.

وی داشتن کلاف کار مناسب، استفاده از چوب آلات، نجاری خوب، بهره گیری از اسفنج و پارچه با کیفیت را از ویژگی های مبلمان خوب توصیف کرد.

کد خبر: ۱۰۶٬۱۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha