۱۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۳
تولید ۶۰ هزار تن ماهی در قفس در استان بوشهر
با تکمیل طرح‌های در دست اجرا محقق می‌شود

تولید ۶۰ هزار تن ماهی در قفس در استان بوشهر

بوشهر- رضایی رئیس گروه پرورش ماهی در قفس استان بوشهر گفت: با تکمیل تمام طرح‌های پرورش ماهی در قفس، ۶۰ هزار تن ماهی در قفس در استان بوشهر تولید و برداشت می‌شود.

حامد رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: استفاده بهینه از ظرفیت‌های دریا از مهم‌ترین اولویت‌های مسئولان شیلات استان است و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

وی افزود: طرح‌های پرورش ماهی در قفس و همچنین گسترش سایت‌های پرورش میگو در نقاط ساحلی استان مورد تاکید قرار دارد و اقدامات لازم برای گسترش سرمایه‌گذاری در این عرصه انجام می‌شود.

رئیس گروه پرورش ماهی در قفس استان بوشهر خاطر نشان کرد: اگر تمام ظرفیت‌های پرورش ماهی در قفس در استان بوشهر اجرایی و عملیاتی شود، شاهد ایجاد اشتغال بسیار خوبی در حوزه دریایی خواهیم بود و امسال تسهیلات خوبی برای تحقق این مهم مد نظر قرار دارد.

رضایی با بیان اینکه تولید ۶۰ هزار تن ماهی در قفس در استان بوشهر پیش‌بینی شده گفت: با تکمیل تمام طرح‌های در دست اجرا در سطح استان، سالانه بیش از ۶۰ هزار تن ماهی در قفس در استان بوشهر برداشت می‌شود که سهم زیادی در اشتغال ‌زایی و افزایش درآمد ارزی دارد.

وی افزود: اکنون ۸ طرح پرورش ماهی در قفس با ظرفیت بیش از ۵ هزار تن در مدار تولید قرار گرفته و سایر طرح‌ها نیز در دست اجرا هستند.

رضایی بیان کرد: استفاده از ظرفیت اقتصاد دریایی، موجبات بهبود وضعیت معیشتی ساحل‌نشینان می‌شود و برای تحقق این ظرفیت‌ها، تمام توان خود را به کار می‌گیریم.

کد خبر: ۱۰۶٬۰۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha