۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۵
محورهای مواصلاتی استان تهران باز است
معاون راهداری استان تهران:

محورهای مواصلاتی استان تهران باز است

پردیس- معاون راهداری استان تهران از بارش ۳۵ سانتی برف در محورهای مواصلاتی کوهستانی شمال و شمال شرق تهران خبر داد و گفت: تا این لحظه همه محورهای مواصلاتی استان تهران باز است.

عادل مصدقی در گفتگو با خبرنگار بازار، در خصوص محورهای مواصلاتی استان تهران در شرایط بارش های اخیر برف و باران اظهار داشت: با تمهیداتی که اداره کل حمل و نقل جاده ای استان تهران از قبل اندیشیده است، هم اکنون محورهای مواصلاتی استان تهران باز است.

وی با اشاره به بارش برف از شب گذشته در محورهای مواصلاتی شمال، شمال شرق و شرق تهران گفت: اکیپ های راهداری با به کارگیری دستگاه های برف روبی و نمک پاشی به همراهی همکاران در محورهای مواصلاتی مشغول خدمت رسانی هستند.

معاون راهداری استان تهران گفت: هم اکنون در محور هراز، محدوده رودهن تا امام زاده هاشم(ع) ، محور تهران- دماوند، دماوند- فیروزکوه و محور فیروزکوه به ویژه محدوده گدوک، محورهای مواصلاتی شمیرانات، امام زاده داوود(ع) شاهد بارش برف هستیم.

معاون راهداری استان تهران گفت: در جاده امام رضا(ع) محدوده قیامدشت هم از ساعت ۳ بامداد شاهد وقوع سیلاب و آبگرفتگی محور بودیم.

وی با بیان این که تمام سعی خود را برای باز نگه داشتن محورها به کار گرفته ایم، گفت: از مردم نیز می خواهیم برای سفر ایمن از زنجیر چرخ استفاده کنند.

کد خبر: ۱۰٬۶۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha