۱۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۳
وزرای هزار میلیاردی در دولت قبل داشتیم| از گرفتاری های اقتصادی مردم بی خبر نیستیم
معاون رئیس جمهور در گفت و گو با بازار:

وزرای هزار میلیاردی در دولت قبل داشتیم| از گرفتاری های اقتصادی مردم بی خبر نیستیم

محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: مشکلات اقتصادی مردم برای وزرا ملموس است چراکه وزرای تعیین شده افرادی مردمی هستند و افرادی نیستند که از گرفتاریهای مردم بی خبر باشند.

محمد حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی بازار، با اشاره به برنامه‌های وزرای اقتصادی برای رفع مشکلات اقتصادی مردم بیان داشت: دست وزرای اقتصادی برای پرداختن به امور اقتصادی مردم پُر است.

 وی تاکید کرد: در هشت سال اخیر پژوهشکده و اندیشکده‌هایی را داشتیم و کارهای مطالعاتی و تحقیقاتی خوبی انجام شد و در دانشگاه‌های ما ایده های خوبی مطرح است.

معاون پارلمانی رئیسی جمهور تاکید کرد: در مجموع فکر می‌کنیم که با این عزم و اراده ای که در دولت وجود دارد، می توان خیلی از مشکلات اقتصادی را از سر راه بردارد.

 وی با بیان اینکه وزرا هم برنامه دارند و هم عزم و اراده لازم، تاکید کرد: متاسفانه در گذشته، درباره برخی امور اجرایی اعتقادی وجود نداشت؛ به عنوان مثال موضوع سیاست های اقتصاد مقاومتی چندین سال قبل ابلاغ شد اما دولت گذشته اصلا به این مسئله قائل نبود.

حسینی با بیان اینکه متوسط سنی دولت کمتر از دولت قبل است، اظهار داشت: نیروهای دولت مردمی جوان، با تجربه و تلاشگر و کوشا هستند و می‌توانند فعالیت‌های زیادی در امور اجرایی داشته باشند.

این نماینده مجلس تاکید کرد: مشکلات اقتصادی مردم برای وزرا ملموس است چراکه وزرای تعیین شده افرادی مردمی هستند و افرادی نیستند که از گرفتاریهای مردم بی خبر باشند لذا وزرا به دنبال این هستند تا مشکلات اقتصادی مردم کاهش پیدا کند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور تاکید کرد: این در حالی است که متاسفانه ما در دولت قبل وزرای هزار میلیاردی داشتیم لذا به تعبیر امام خمینی افرادی که مرفع باشند درد محرومان و مستضعفان را نمی توانند درک کنند.

کد خبر: ۱۰۵٬۹۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha