۱۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲
جانمایی نامناسب برخی فروشگاهای زنجیره‌ای در همدان
فرماندار همدان عنوان کرد:

جانمایی نامناسب برخی فروشگاهای زنجیره‌ای در همدان

همدان - فرماندار همدان با بیان اینکه توسعه فعالیتهای اقتصادی و فروشگاه های اینترنتی ضرورتی انکار ناپذیر است از جانمایی نامناسب برخی فروشگاهای زنجیره‌ای در همدان انتقاد کرد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی فرمانداری همدان؛ محمد علی محمدی در نشست هماهنگی با نمایندگان فروشگاه های زنجیره ای فعال شهر همدان گفت:  همکاری فروشگاه های زنجیره ای در توزیع کالاهای اساسی و اقدامات بهداشتی آنها در شرایط کرونایی قابل تقدیر است.

فرماندار همدان با اشاره به ضرورت آینده نگری و تامین کالاهای مورد نیاز مردم افزود: توسعه فعالیت های اقتصادی و فروشگاه های اینترنتی ضرورتی انکار ناپذیر است.

وی جانمایی نامناسب برخی از فروشگاهای زنجیره ای را از جمله نقاط ضعف در شهر همدان دانست و اضافه کرد: باید ضمن رعایت حریم صنفی؛ پراکندگی این مراکز به نحوی باشد که باعث سهولت دسترسی شهروندان در اقصی نقاط شهر و کاهش سفر به بافت مرکزی باشد.

فرماندار همدان عنوان کرد: بازار یکی از مهمترین ارکان مراکز جمعیتی است که فعالیت آن به عنوان یک سرمایه اجتماعی همواره باید همراه با اعتماد سازی باشد.

محمدی افزود: در فضای مجازی ضمن نظارت عمومی و امکان به چالش کشیدن هر اقدامی وجود دارد لذا باید به گونه ای اقدام کرد که اعتماد مردم بعنوان مهمترین سرمایه بازار لطمه ای نبیند.

کد خبر: ۱۰۵٬۷۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha