۱۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۶
دولت دوازدهم در حوزه ساخت مسکن کوتاهی کرد
نماینده مردم زنجان در مجلس:

دولت دوازدهم در حوزه ساخت مسکن کوتاهی کرد

زنجان- باقری، نماینده مردم زنجان در مجلس با بیان اینکه دولت قبلی در حوزه ساخت مسکن کوتاهی کرده است، گفت: استان زنجان در اجرا و ساخت طرح اقدام ملی در سطح کشور پیشرو است.

حجت الاسلام مهدی باقری در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه یکی از مشکلات جدی کشور مربوط به حوزه مسکن است، گفت: متاسفانه دولت قبلی در بخش مسکن کوتاهی کرده است.

وی با بیان اینکه کلیات تولید و ساخت سالانه یک میلیون مسکن، پیش از دولت سیزدهم مصوب و اجرای آن تکلیف شده بود، اظهار کرد: رئیسی قبول کرده که این طرح آماده را اجرا کند. 

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رئیسی قول داده تا همه پای کار باشند و علاوه بر احداث مسکن، خدمات روبنایی و زیرساختی هم فراهم می شود، گفت: رئیس جمهور وعده ساخت سالانه یک میلیون واحد مسکونی را داده و  وضعیت مسکن در استان بهتر خواهد بود. 

باقری تاکید کرد: توجه به ساخت مسکن می‌تواند در رفع مشکلات اجتماعی و ازدواج جوانان هم نقش مهمی دارد بنابراین باید به این مهم ویژه توجه شود. 

وی با بیان اینکه معیشت مردم  باید در دولت جدید مورد توجه قرار گیرد، ابراز داشت: این مهم در دولت گذشته حلقه مفقوده  بود و در این میان یکی از مهمترین فاکتورهای معیشتی مردم تامین مسکن است. 

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طرح اقدام ملی مسکن در استان زنجان به خوبی جلو می رود، تصریح کرد: این استان در اجرا و ساخت این طرح در سطح کشور پیشرو است و در این میان  تمامی دستگاه‌ها در بحث اقدام ملی مسکن باید به صورت ویژه تلاش کنند. 

باقری گفت: دستگاه‌های خدمات رسان نسبت به تامین زیرساخت‌های لازم از جمله تامین آب، برق و گاز اقدام کنند  تا نیاز مردم در موضوع مسکن تامین شود. 

کد خبر: ۱۰۵٬۷۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha