۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰
دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی نیروهای خود را تا۱۵ فروردین ماه ۵۰درصد کاهش دهند
استاندار مرکزی:

دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی نیروهای خود را تا۱۵ فروردین ماه ۵۰درصد کاهش دهند

اراک- استاندار مرکزی گفت: دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی نیروهای خود را تا۱۵ فروردین ماه ۵۰درصد کاهش دهند.

به گزارش خبرنگار بازار، سید علی آقازاده در جلسه پدافند زیستی استان مرکزی که در استانداری برگزار شد، اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی استان در راستای کمک به کاهش شیوع ویروس کرونا، شمار نیروهای خود را تا پانزدهم فروردین ماه در روزهای کاری، حداقل ۵۰ درصد کاهش دهند.

وی با بیان اینکه ادارات از پنجم تا ۱۵ فروردین ماه جاری در راستای مقابله با این بیماری باید مانند شیوه روزهای انتهایی سال قبل عمل کنند گفت: کاهش ۵۰ درصدی نیرو باید به شرطی باشد که به وظایف قانونی لطمه‌ای وارد نشوند و فرمانداران نیز باید بر این مصوبه نظارت دقیق داشته باشند.

استاندار مرکزی بیان داشت: ساعت اداری کاری ادارات تابع تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا است و هرگونه تغییر اطلاع‌رسانی می‌شود.

آقازاده عنوان داشت: کنترل مبادی ورودی و خروجی به استان مرکزی باید با جدیت تمام دنبال شود و فرمانداران نیز در این خصوص وظایف خود را به خوبی انجام دهند.

وی بیان داشت: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا اصناف غیرضرور باید تا ۱۵ فرودین ماه جاری تعطیل باشد که در استان مرکزی بازار، مراکز تجاری بزرگ و اصناف غیرضرور شامل می‌شود و نظارت‌هادر این راستا با جدیت اعمال شود.

کد خبر: ۱۰٬۵۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha