۱۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۹
در مقابله با مافیای دارو ترکش‌های زیادی تحمل کردم
وزیر سابق بهداشت:

در مقابله با مافیای دارو ترکش‌های زیادی تحمل کردم

وزیر سابق بهداشت گفت: در سازمان غذا و دارو با یک مافیای شکم گنده و دهن باز مواجه بودیم، ترکش‌های زیادی تحمل کردیم تا واردات کشور تا ۳۰ درصد در عرض یک و نیم سال کم کنیم.

به گزارش بازار، سعید نمکی در مراسم معارفه دکتر بهرام عین اللهی وزیر جدید بهداشت، افزود: وقتی وزارتخانه را تحویل گرفتیم، مشکلات ناشی از تحریم هم اتفاق افتاد.

وزیر سابق بهداشت با اشاره به برخی فراز و فرودهای دوران وزارت بهداشت و انتخاب دکتر عین اللهی در کابینه سیزدهم، خاطرنشان کرد: وقتی اسامی مطرح بودند و اسم آقای دکتر بهرام عین اللهی آمد، از آقای موهبتی خواستم که همه روابط در مجلس را به کار بگیرد و رؤسای دانشگاه‌ها با نمایندگان مجلس صحبت کنند تا رأی بالایی در مجلس اخذ شود.

نمکی افزود: امروز بدون روحیه جهادی نمی‌توان با چنین بلای بزرگی در افتاد. در دوران خدمت در وزارت بهداشت بسیار مشتاق بودم که از حضور آقای دکتر عین اللهی استفاده کنم که مقدور نشد.

وی با ذکر خاطراتی از زمان آغاز وزارتش، افزود: دلم نمی‌خواست که وزیر بهداشت شوم و ماه‌ها با من کلنجار می‌رفتند؛ تا این‌که کار بالا گرفت.

وزیر سابق بهداشت گفت: یک روز آمدم در ساختمان وزارت بهداشت، سراغ آقای دکتر هاشمی و گفتم که تو رو سر جدت بمان. ایشان گفتند که باید بروند. گفتم جز دست پدرم، دست کسی را نبوسیدم، اما حاضرم دست تو را ببوسم و هفته‌ای دو بار بدون عنوان کنار شما باشم، ولی بمان.

کد خبر: ۱۰۵٬۶۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha