۱۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰
بزرگترین پالایشگاه آب پنیر آسیا در آمل احداث می شود
مدیرعامل بانک صنعت و معدن کشور:

بزرگترین پالایشگاه آب پنیر آسیا در آمل احداث می شود

آمل- مدیرعامل بانک صنعت و معدن کشور گفت: بزرگترین پالایشگاه آب پنیر آسیا برای جلوگیری از خروج ارز با سرمایه گذاری بخش خصوصی در آمل احداث می شود.

به گزارش خبرنگار بازار، حسین مهری عصر چهارشنبه در بازدید از کارخانه کاله آمل با اشاره به اینکه بزرگترین پالایشگاه آب پنیر در آمل احداث می شود، جلویگری از خروج ارز و خودکفایی در تولید را از اهداف ساخت این پالایشگاه بیان کرد.

وی با اظهار اینکه بزرگترین پالایشگاه آب پنیر با سرمایه گذاری بخش خصوصی احداث می شود، گفت: بانک صنعت و معدن برای اجرای این پروژه حمایت و پشتیبانی خواهد کرد.

وی با تاکید براینکه این بانک برای کمک به سرمایه گذاری و حمایت از تولید آمادگی دارد، به حمایت های صورت گرفته از واحدهای تولیدی اشاره کرد و گفت: هفت هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای توسعه شرکت کاله تسهیلات داده شده است.

مهری به تسهیلات ۱۹ میلیون یورویی ارائه شده به شرکت کاله اشاره کرد و گفت: باک صنعت و معدن از طرح های توسعه ای با ارائه تسهیلات حمایت می کند.

مدیرعامل بانک صنعت و معدن با بیان اینکه کارخانه آمل بزرگترین تولیدکننده و صادرکننده در آسیا به شمار می رود، گفت: از توسعه خط تولید واحدهای پروتئینی مورد نیاز در کشور از جمله کاله حمایت می کند.

کد خبر: ۱۰۵٬۶۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha