۱۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۱
شستا در معادن و صنایع معدنی ایلام سرمایه گذاری می کند
نماینده مردم ایلام در مجلس:

شستا در معادن و صنایع معدنی ایلام سرمایه گذاری می کند

ایلام- نماینده مردم ایلام در مجلس با اشاره به ظرفیت های معادن ایلام، گفت: شستا در معادن و صنایع معدنی استان ایلام سرمایه گذاری می کند.

به گزارش خبرنگار بازار،علی اکبر بسطامی ظهر چهارشنبه درشست با اعضای هیئت رئیسه خانه مطبوعات اظهار داشت: برای اولین بار در تاریخ صنعت استان شستا در بخش معادن و صنایع معدنی استان ایلام سرمایه گذاری می کند.

وی اضافه کرد: با مطالبه گری جدی از مدیر وقت شستا و اخذ مجوز لازم از وی، طرح تولید کاغذ سنگی در استان راه‌اندازی  می‌شود.

بسطامی اضافه کرد: براساس اطلاعات دریافتی از سازمان صمت به عنوان متولی صدور مجوزهای مربوطه، سرعت کار و پیشرفت فیزیکی طرح مطلوب است. وی افزود: تاکنون مجوز استخراج ماده معدنی کربنات کلسیم در حوزه شهرستان چرداول جهت تامین بخشی از مواد اولیه طرح صادر و مطالعات شناسایی ذخایر معدنی در شهرستان هلیلان نیز در حال انجام است.   

نماینده ایلام اضافه کرد: مکان یابی و محل اجرای کارخانه فرآوری و تولید محصول کاغذ از کربنات کلسیم توسط کارشناسان سازمان صمت انجام شده و به زودی عملیات اجرایی این طرح نیز آغاز می شود. 

بسطامی با اشاره به میزان سرمایه گذاری شستا در این پروژه ادامه داد: ۲۵۰ میلیارد تومان در بخش فرآوری و ۵۰ میلیارد تومان نیز در بخش معدن به صورت مستقیم توسط شستا سرمایه گذاری می شود. 

وی ابراز امیدواری کرد و گفت: سرمایه گذاری شستا در ایلام می تواند بستر و زمینه حضور دیگر شرکت های دولتی و سازمان های توسعه ای در پروژه های توجیه دار استان ایلام فراهم کند.

عضوکمیسیون اجتماعی مجلس اظهار کرد: با صدای بلند اعلام می کنیم هر فرد، گروه، نهاد اقتصادی با هر نگرش و دیدگاهی که بتواند برای مردم کار کند و غبار محرومیت را از استان بزداید، مورد حمایت مجمع نمایندگان مردم استان ایلام در مجلس خواهد بود.

کد خبر: ۱۰۵٬۶۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha