۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۳
فقط اصناف ضروری البرز تا ۱۵ فروردین مجاز به فعالیت هستند/ پلمب واحدهای صنفی متخلف
رئیس صمت البرز:

فقط اصناف ضروری البرز تا ۱۵ فروردین مجاز به فعالیت هستند/ پلمب واحدهای صنفی متخلف

کرج - رئیس صنعت، معدن و تجارت استان البرز با اعلام فعالیت تعدادی از اصناف ضروری تا ۱۵ فروردین گفت: واحدهای صنفی غیرضروری در صورت دایر بودن پلمب می شوند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز «رامین ربیعی» در این باره گفت: در جلسه امروز سوم فروردین ماه مصوب شد در راستای جلوگیری از انتقال و شیوع ویروس کرونا تا ۱۵ فروردین ماه، صرفاً فروشگاه‌های زنجیره‌ای، نانوایی‌ها، سوپرمارکت‌ها، پمپ بنزین‌ها، داروخانه‌ها، فروشگاههای گوشت و مرغ، خواربار فروشان، میوه فروشان و فروشگاه های تجهیزات پزشکی فعالیت کرده و مابقی واحدهای صنفی تعطیل خواهند بود.

ربیعی با اعلام برگزاری جلسه فوق‌العاده کمیسیون نظارت بر مراکز صنفی استان البرز در راستای مصوبات شانزدهمین جلسه ستاد کرونا استان البرز افزود: در صورت احساس نیاز به ارائه خدمات صنفی به غیر از اصناف اشاره شده باید مراتب از طریق اتاق‌های اصناف به ستاد مدیریت کرونا استان ارجاع شده و ستاد مذکور در این باره تصمیم گیری خواهد کرد.

وی اظهار کرد: اتاق‌های اصناف شهرستان‌ها باید نسبت به تکثیر پروتکل‌های بهداشتی و ابلاغ آن به واحدهای صنفی، ظرف ۲۴ ساعت اقدام نموده و کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی باید بر امور بهداشتی واحدهای صنفی، نظارت لازم را معمول کنند.

ربیعی توسعه فروشگاه‌های مجازی را یکی دیگر از مصوبات مهم این جلسه عنوان کرد و افزود: اتاق اصناف شهرستان‌های استان ضمن اتخاذ تدابیر بهداشتی، نسبت به برگزاری جلسه با اتحادیه های صنفی تحت پوشش برای توسعه فروشگاههای مجازی اقدام و نتیجه را به کمیسیون نظارت مرکز استان گزارش کنند.

رئیس سازمان صمت استان البرز با اشاره لزوم توجه دقیق اصناف به مصوبات کمیسیون نظارت، بیان کرد: در صورت عدم همکاری واحدهای صنفی مشمول تعطیلی، واحدهای صنفی متخلف توسط اداره نظارت بر اماکن عمومی ناجا پلمب خواهند شد.

ربیعی  افزود: جلسه کمیسیون نظارت بر مراکز صنفی مرکز استان البرز با حضور ۱۳ نهاد دولتی، عمومی و نظارتی برگزار شد و مصوبات آن لازم‌اجراست.

کد خبر: ۱۰٬۵۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha