۱۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۸
کامیون‌داران نکا یک سال سهمیه لاستیک دریافت نکرده‌اند
مدیرعامل تعاونی کامیون‌داران نکا:

کامیون‌داران نکا یک سال سهمیه لاستیک دریافت نکرده‌اند

نکا- ابراهیمی، مدیرعامل تعاونی کامیون‌داران نکا، عرضه نشدن لاستیک و تامین قطعات را مهمترین مشکل فراروی فعالان حوزه حمل ونقل ذکر کرد و گفت: کامیون‌داران نکا یک سال سهمیه لاستیک دریافت نکرده‌اند.

رضا ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار بازار مهمترین مشکلات و دغدغه ها را مربوط به تامین قطعات کامیون و لاستیک کامیون ذکر کرد و گفت: قیمت لوازم و قطعات کامیون روز به روز گران و سرسام آور می شود.

وی با اظهار اینکه حدود یکسال به رانندگان کامیون و فعالان حمل ونقل لاستیک داده نشده است، افزود: به رغم پیمایش مدنظر هنوز لاستیکی به فعالان حمل ونقل داده نشده است.

مدیرعامل تعاونی کامیون‌داران نکا با بیان اینکه طبق مقررات باید به ازای هر هفت هزار کیلومتر پایش لاستیک به کامیونداران عرضه شود، گفت: این میزان پیمایش در کامیون های جفت یا تک لاستیک متفاوت است.

ابراهیمی، نابسامانی کرایه های حمل ونقل را از دیگر مشکلات فعالان این حوزه ذکر کرد و گفت: این مسئله سبب می شود تا صاحبان کالا و فعالان حمل ونقل با مسائل و مشکلات زیادی روبرو شوند.

وی یادآور شد: نرخ کرایه حمل ونقل ثبات ندارد و هر روز تغییر و نوسان دارد و چندگانگی قیمتی نیز مسائل و مشکلات را افزایش داده است.

مدیرعامل تعاونی کامیون‌داران نکا شمار اعضای تعاونی را ۱۴۴ نفر ذکر کرد و گفت: برخی از اعضای در قید حیات نیستند و فرزان و بستگانشان جایگزین شده اند.

ابراهیمی شمار کامیون های فعال در تعاونی را ۱۰۰ دستگاه ذکر کرد و گفت: بیشتر این کامیون ها ملکی است.

کد خبر: ۱۰۵٬۵۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha