۱۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۹
وسدید؛ قیمت سهم با بازار است| سهم در کف قیمت خود است
مدیر عامل گروه صنعتی سدید در گفتگو با بازار؛

وسدید؛ قیمت سهم با بازار است| سهم در کف قیمت خود است

کاوه مدیر عامل گروه صنعتی سدید می‌گوید: قیمت سهم وسدید در کف است و نوسان آن هم ناشی از وضعیت بازار است.

بازار؛ گروه بورس: رشد شاخص کل بازار در طول دو ماه اخیر این گمانه زنی را در بین تمامی سهامداران ایجاد کرد که سهم‌های آن‌ها هم رشد می‌کنند اما تنها بخشی از سهم‌ها رشد پیدا کرد و همین موضوع باعث شد که تعداد زیادی از سهامداران نسبت به عدم رشد سهم در دوران رشد شاخص گلایه داشته باشند.

تعدادی از این سهامداران رشد نکردن سهم را به گردن سهامداران عمده به خصوص حقوقی‌ها انداختند و معتقدند که این سهامداران باعث شدند که سهم رشد پیدا نکند یا اینکه خود شرکت به دنبال رشد سهم نیست.

یکی از این نمادها نماد وسدید است که مربوط به گروه صنعتی سدید می‌باشد که در پایه نارنجی فرابورس با میانگین حجم ماهانه ۵۵ میلیون واحد، نسبت پی به ای ۳۷.۹۷ و قیمت پایانی ۱.۴۴۳ ریال معامله می‌شود.

سهامداران این نماد فرابورسی از اینکه چرا این سهم در حال نوسان است گلایه داشتند که امیر حسین کاوه مدیر عامل گروه صنعتی سدید به بازار در این باره گفت: این سهم در کف قیمت خود قرار دارد و بالا و پایین شدن سهم با وضعیت بازار است.

او در مورد وضعیت شرکت گفت: وضعیت شرکت در وضعیت مناسب است. این شرکت یک شرکت خصوصی می‌باشد و تمامی اطلاعات در مورد نیاز سهامداران در سامانه کدال منتشر می‌شود.

گزارش ۱۲ ماهه سال ۹۹ این شرکت از رشد نسبت به سال ۸۸، نزدیک ۵ برابر شده که حاصل افزایش فروش خالص شرکت است.  این شرکت توانسته زیان انباشته خود در سال ۹۸ را به سود انباشته ۶۸ میلیارد تومانی تبدیل کرده است.  

صورت مالی این شرکت با در ۲۴ بند منتشر شده که در بخشی از آن آمده؛ اگرچه عملکرد شرکت اصلی در پایان سال جاری منجر به ۱,۱۲۵ میلیارد ریال سود خالص و ۶۸۶ میلیارد ریال سود انباشته گردیده، با توجه به زیان انباشته گروه، حداکثر سود قابل تقسیم بر مبنای ضوابط قانونی و دستورالعمل سازمان محترم بورس، بالغ بر ۱۰% سود خالص شرکت اصلی می‌باشد.

کد خبر: ۱۰۵٬۴۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha