۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۴
سرمایه گذاری ۲۳۰۰ میلیاردتومانی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) برای ایجاد اشتغال در همدان
معاون استاندار همدان اعلام کرد:

سرمایه گذاری ۲۳۰۰ میلیاردتومانی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) برای ایجاد اشتغال در همدان

همدان - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان از سرمایه گذاری ۲۳۰۰ میلیاردتومانی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) برای ایجاد اشتغال در همدان خبر داد.

به گزارش بازار؛ ظاهر پورمجاهد با اشاره به اقدامات صورت گرفته در استان همدان از سرمایه گذاری ۲۳۰۰ میلیاردتومانی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) برای ایجاد اشتغال در همدان خبر داد و گفت: ایت سرمایه گذاری ۱۵ هزار شغل ایجاد می‌کند.

وی با بیان اینکه پنج پروژه از شستا گرفتن کار آسانی نبود، گفت: در وزارت رفاه تفاهمنامه‌هایی صورت گرفته که امیدوارم پیگیری شده و به ثمر بنشینند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان با اشاره به ساخت و سازهای صورت گرفته در استان همدان به دلیل سیل سال‌های گذشته گفت: در شرایط تحریم از گمرک بندرعباس ۷۰ درصد ماشین‌آلات را به گمرک استان انتقال دادیم و مستقیم به سر پروژه‌ها بردیم.

پورمجاهد با بیان اینکه ماهانه حداقل برای یک‌هزار  و ۲۰۰ نفر در استان شغل ایجاد می‌شود که این طبق آمار بیمه تامین اجتماعی یا بیمه روستایی و عشایر است، افزود: در ناحیه صنعتی جوکار به ارزش سه هزار میلیارد تومان طرح اجرا شده که تنها برای یکی از طرح‌ها ۳۵۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

کد خبر: ۱۰۵٬۲۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha