۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۳
کاهش ۶۷ درصدی تردد در محورهای مواصلاتی آذربایجان شرقی
معاون استاندار آذربایجان شرقی خبر داد

کاهش ۶۷ درصدی تردد در محورهای مواصلاتی آذربایجان شرقی

تبریز- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی از کاهش ۶۷ درصدی تردد در محورهای مواصلاتی آذربایجان شرقی خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، علیار راستگو امروز در جلسه ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا در تبریز با اشاره به کاهش ۶۷ درصدی تردد در محورهای مواصلاتی استان در روز اول فروردین، گفت: کنترل‌های مراقبتی در مبادی خروجی استان با همکاری فرمانداران و نیروی انتظامی تشدید می‌شود.

 وی افزود: براساس گزارش نیروی انتظامی، حجم تردد در محورهای مواصلاتی استان در ۵ روز پایانی اسفند، ۵۲ درصد و در روز اول فروردین، ۶۷ درصد کاهش داشته و مطالبی که در خصوص افزایش ورود مسافران به استان و تبریز در فضای مجازی منتشر می‌شود صحت ندارد.

وی خاطرنشان کرد: امروز با یک بحران روبه‌رو هستیم و در این شرایط حفظ امنیت و آرامش روانی جامعه ضروری است و با کسانی که با انتشار شایعات سعی در برهم زدن این آرامش دارند برخورد خواهد شد.

راستگو با بیان اینکه همه مسئولان استان برای مدیریت و کنترل بیماری کرونا به صورت تمام‌وقت فعال هستند، افزود: اولویت نخست مدیریت ارشد استان، حفظ سلامت مردم و کنترل بحران کروناست.

وی همچنین خطاب به فرمانداران استان که به صورت ارتباط تصویری در این جلسه حضور داشتند، هماهنگی کامل با ستاد استانی مدیریت و مقابله با کرونا و اجرای مصوبات این ستاد را خواستار شد.

کد خبر: ۱۰٬۵۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha