۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۴
تولید ۱۰ هزار ماسک و لباس بیمارستانی در تولیدی پوشاک باران جنوب اندیمشک
مدیر کار، رفاه و تامین اجتماعی اندیمشک خبر داد:

تولید ۱۰ هزار ماسک و لباس بیمارستانی در تولیدی پوشاک باران جنوب اندیمشک

اندیمشک - مدیر اداره کار، رفاه و تامین اجتماعی اندیمشک گفت: ۱۰ هزار ماسک و لباس بیمارستانی در تولیدی پوشاک باران اندیمشک تولید شد.

سید ناصر حسینی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: مهار و مقابله با شیوع ویروس کووید ۱۹ نیازمند عزم عمومی و رعایت موارد و نکات بهداشت فردی است.

وی با اشاره به فعالیت‌های تعاونی‌ها در اندیمشک افزود: تعاونی پوشاک باران جنوب برای تامین ماسک و لباس‌های کادر بهداشت و درمان از روزهای ابتدای شیوع بیماری کرونا ویروس در حال فعالیت و تولید است.

 مدیر اداره کار، رفاه و تامین اجتماعی اندیمشک گفت: شرکت تعاونی پوشاک باران جنوب با شیوع ویروس کرونا بیش از ۱۰ هزار ماسک و لباس بیمارستانی تولید و به صورت رایگان به مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان اندیمشک اهدا کرد.

وی افزود: در حقیقت کارکنان این واحد تولیدی برای پیشگیری و مبارزه با بیماری خطرناک کرونا خط تولید خود را به تولید ماسک و لباس‌های مورد نیاز واحدهای بهداشتی تغییر داده و در خط مقدم جبهه سلامت به خوبی نقش آفرینی کرده اند.

حسینی تصریح کرد: با توجه به توصیه‌های پزشکان و کارشناسان و اجتناب از ترددهای غیر ضرور در قطع زنجیره ویروس کووید 19 نقش مهم ایفا کرده و کرونا را شکست می‌دهیم.

به گزارش خبرنگار بازار، طی ۲۴ ساعت گذشته نتیجه تست ۳۰ نفر از بیماران مشکوک به کرونا در شهرستان اندیمشک بر اساس اعلام رسمی مثبت اعلام شد.

کد خبر: ۱۰٬۵۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha