۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۲
جریمه ۴۶ میلیارد ریالی گرانفروشی یک کارخانه سیمان در همدان
مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان عنوان کرد:

جریمه ۴۶ میلیارد ریالی گرانفروشی یک کارخانه سیمان در همدان

همدان - مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از جریمه ۴۶ میلیارد ریالی یک کارخانه سیمان در همدان به دلیل گرانفروشی خبرداد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی همدان، داریوش جودکی از جریمه ۴۶ میلیارد ریالی یک کارخانه سیمان در همدان خبر داد و اظهار کرد: بر اساس گزارش سازمان صمت مبنی بر گرانفروشی یک واحد تولیدی سیمان، مشخص شد این واحد تخلف دارد.

وی بیان کرد: این کارخانه از ۲۲ فروردین امسال بدون اخذ مجوز قانونی اقدام به افزایش قیمت سیمان پاکتی به میزان هر تن ۵۰۰ هزار ریال کرده بود که این کار افزایش نرخ سیمان در بازار مصرف و اخلال در نظام عرضه این محصول را به همراه داشته است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان با اشاره به اینکه شعبه هیئت بدوی این اداره‌کل اتهام یاد شده را محرز تشخیص داد؛ گفت: بر این اساس این واحد به پرداخت مبلغ ۴۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد و پس از تایید رای در شعبه تجدید نظر استان، پرونده هم اکنون در اجرای احکام اداره‌کل فعال است.

وی عنوان کرد: پل ارتباطی ما تلفن ۳۲۵۲۳۴۴۲ اداره کل، تلفن گویای ۱۲۴، سامانه www.۱۲۴.ir سازمان صنعت، معدن و تجارت، سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ و تارنمای t۱۳۵.ir است و افراد می‌توانند موارد تخلف را اطلاع دهند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

کد خبر: ۱۰۵٬۲۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha