۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۱
کمک ۷۵۷۰ میلیارد ریالی اموال تملیکی به تولید و بیمارستان‌ها
مدیر جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام کرد

کمک ۷۵۷۰ میلیارد ریالی اموال تملیکی به تولید و بیمارستان‌ها

از سال گذشته تا پایان مرداد سال جاری، ۷ هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال کالای متروکه توسط این مجموعه به چرخه تولید و چرخه تامین تجهیزات پزشکی بیمارستان‌ها بازگردانده شد.

به گزارش بازار به نقل از سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، رضا بهرامی افزود: در جهت جهش تولید و رونق اقتصادی کشور و کمک به مبارزه با ویروس منحوس کرونا، بیش از دو هزار فقره پرونده کالاهای متروکه به شرکت‌های تولیدی، صنعتی و مجموعه‌های بیمارستانی اعاده شده است.

مدیر جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان تهران گفت: این مجموعه توانسته با هماهنگی‌های مستمر با گمرکات، از سال گذشته تا پایان مردادماه سال جاری معادل ۲۱۷۹ فقره پرونده کالای متروکه به ارزش ۷ هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال را به چرخه تولید و چرخه تامین تجهیزات پزشکی بازگرداند.

بهرامی عنوان کرد: از مجموع ۲۱۷۹ پرونده تعیین تکلیف شده، ۱۸۲۴ فقره پرونده از آن به ارزش هزار و ۵۷ میلیارد ریال مربوط به سال ۱۳۹۹ و ۳۵۵ فقره پرونده دیگر به ارزش یک هزار و ۵۱۷ میلیارد ریال مربوط به ۵ ماهه نخست سال جاری بود.

مدیر جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان تهران گفت: کالاهای اعاده شده عمدتا شامل ابزار آلات صنعتی، کارگاهی، قطعات خودروهای سبک و سنگین، تجهیزات ساختمانی، پروفیل و تجهیزات بیمارستانی بود که در راستای رفع نیازهای داخلی اعاده گردید.

کد خبر: ۱۰۵٬۲۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha