۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵
سرمایه گذاری ۴۴ هزار میلیارد تومانی در حوزه فرآوری معدن و سنگ‌ها در استان همدان
استاندار همدان اعلام کرد:

سرمایه گذاری ۴۴ هزار میلیارد تومانی در حوزه فرآوری معدن و سنگ‌ها در استان همدان

همدان - استاندار همدان گفت: بیش از ۴۴ هزار میلیارد تومان در حوزه فرآوری معدن و فرآوری سنگ‌ها در استان همدان سرمایه‌گذاری صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار بازار، سیدسعید شاهرخی صبح دوشنبه در مراسم گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر و بزرگداشت هفته دولت که باحضور مدیران استانی برگزار شد، گفت: آنچه که موجب ماندگاری دولت شهید رجایی بود و شهید باهنر را جادوانه کرد، اخلاص در عمل، مردم‌داری و خدمت بی‌منت بود.

وی با بیان اینکه امیدواریم در فرصتی که خداوند برای خدمت به مردم در اختیار ما قرار داده، موفق عمل کنیم، گفت: دشمنان دنبال کوچیک نشان‌دادن خدمات نظام هستند تا مردم را ناامید کنند.

شاهرخی با تاکید بر اینکه هفته دولت فرصتی برای گفت‌وگو با مردم و معرفی و اطلاع رسانی اقدامات دولت‌ است و سیاست ما در استان تمرکز بر استفاده و بهره‌مندی از همه فرصت‌ها و ظرفیت‌های استان بوده است، افود: سعی کردیم اتحاد و همدلی به نفع خدمت به مردم را حفظ و از حواشی دوری کنیم.

استاندار همدان با بیان اینکه نگاه ما در اداره امور استان برنامه‌محور و با افق بلند بوده است، ادامه داد: بیش از ۱۲۰۰میلیارد تومان در زمینه زیرساخت‌ها به خصوص در حوزه برق به عنوان یک امر اساسی در حال اجرا داریم.

وی بابیان اینکه در حوزه و بهداشت و درمان فعالیت‌ها و اقدامات گسترده‌ای انجام شده که هرکدام منشا تحولات مهمی در استان و منطقه خواهند بود، گفت: تا کنون بیش از ۷۰۰ تخت در بیمارستان‌های مختلف سراسر استان همدان ساخته شده و بیش از یک هزار و ۸۰۰ تخت نیز در حال ساخت هستند که در روزها و ماه‌های آینده به بهره‌برداری خواهند رسید ضمن اینکه با احداث بیمارستان هزار تختخوابی، همدان قطب پزشکی غرب کشور خواهد شد.

برای روزهای پایانی دولت یک برنامه ۱۰۰ روزه در نظر گرفتیم که ۲۸۷ پروژه در حوزه‌های مختلف که ارزش آن‌ها بیش از ۳۵۰۰میلیارد تومان است، در حال افتتاح هستند

شاهرخی بااشاره به اینکه برای روزهای پایانی دولت یک برنامه ۱۰۰ روزه در نظر گرفتیم که ۲۸۷ پروژه در حوزه‌های مختلف که ارزش آن‌ها بیش از ۳۵۰۰میلیارد تومان است، در حال افتتاح هستند، گفت: مرکز جامع سرطان یکی از مهم‌ترین اقدامات انجام شده در استان همدان است.

شاهرخی اضافه کرد: بیش از ۳۵۰ مراکز جامع خدمات بهداشتی روستایی احداث شده‌ که تا ۳۰سال آینده استان را در زمینه سلامت بی‌نیاز کرده است..

وی با یادآوری اینکه در ۸سال گذشته در استان همدان سه سد ساخته شده و مورد بهره برداری نیز قرار گرفته گفت: بیش از ۴۴هزار میلیارد تومان در حوزه فرآوری معدن و فرآوری سنگ‌ها در استان سرمایه‌گذاری کردیم.

شاهرخی گفت: در سنوات گذشته استان همدان ۱۰۷ هکتار گلخانه داشته در حالی که توانستیم طبق برنامه‌ریزی انجام شده، سالی ۲۰۷ هکتار اضافه کنیم.

سرمایه گذاری ۴۴ هزار میلیارد تومانی در حوزه فرآوری معدن و سنگ‌ها در استان همدان

نماینده مردم فامنین و  همدان در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه طی ۴۲ سال اخیر خدمات بزرگی در سطوح مختلف نظام انجام شده است که کل کشور متحول شد و ما قدردان نظام هستیم، گفت: حق مردم این است که مطالبه‌گر باشند و همه دولت ها وظیفه خدمت رسانی و پاسخگویی دارند

اقداماتی که توسط دولت و این نظام انجام می‌شود را به مردم منتقل و اطلاع‌رسانی کنیم

حمیدرضا حاجی بابایی بابیان اینکه بیش از ۲۵۰ شبکه فارسی زبان بین‌المللی به صورت شبانه‌روز علیه جمهوری اسلامی فعالیت می‌کنند و  نظام را تخریب می کنند و ما باید خدمات انجام شده را به اطلاع مردم برسانیم، گفت: موظفیم اقداماتی که توسط دولت و این نظام انجام می‌شود را به مردم منتقل و اطلاع‌رسانی کنیم.

وی بااشاره به اینکه در استان همدان با وحدت و همدلی از  راه و مسکن تا جاده و بیمارستان کارهای بزرگی انجام شده است، اظهار کرد: موظفیم تمام ظرفیت‌ها و امکانات را برای توسعه استان به کار گرفتیم.

نماینده مردم فامنین و  همدان در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه همدلی و اتحادی که برای توسعه استان در بین ارکان نظام وجود دارد، قابل تقدیر و تحسین است، گفت:انقلابی ‌کسی است که همه وجود خود را فدای اسلام و نظام جمهوری اسلامی کند و امیدواریم دولت جدید از مشکلات  مردم گره‌گشایی کند و در جهت خدمت به مردم موفق باشد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان نیز در مراسم بزرگداشت هفته دولت و گرامی‌داشت شهیدان رجایی و باهنر مسئولیت را یک فرصت بزرگ دانست و گفت: باید قدر این فرصت را بدانیم و از آن برای خدمت استفاده کنیم

آیت الله حبیب الله شعبانی افزود: باید قدردان فرصت‌هایی که خداوند به افراد عنایت کرده بود و تا آخرین روز مسئولیت از آن نیز به نحو احسن استفاده کرد.

وی بابیان اینکه آنچه می‌تواند عدالت و رضایت‌مندی را در جامعه ایجاد کند، مدیر کارآمد است، افزود: یکی‌از اقداماتی که باید انجام شود، کور کردن و بستن سرچشمه‌های فساد در کشور است.

وی بااشاره به اینکه آنچه در دنیا و آخرت ماندنی است میزان خدمتی است که به مردم می‌شود، عنوان کرد: منشاء خیلی از مشکلات کشور که در فضای سیاسی ایجاد می‌شود، فاصله‌گرفتن از عقلانیت است در حالی که مردم مشکلات فراوانی دارند و مدیران باید در در پی رفع آن‌ها باشند.

کد خبر: ۱۰۵٬۱۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha