۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۸
مجوزهای اشتغال در گلستان الکترونیکی صادر می‌شود
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان:

مجوزهای اشتغال در گلستان الکترونیکی صادر می‌شود

گرگان- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان با اشاره به اینکه ۱۸ خدمت به طور الکترونیکی به کارگران استان ارائه می‌شود، از صدور الکترونیکی تمام مجوزهای اشتغال در استان خبر داد.

سعید مازندرانی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: پس از شیوع کرونا بخش قابل توجهی از خدمات به کارگران و کارفرمایان در گلستان الکترونیکی ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دفترچه درمانی کارگران تا اردیبهشت ماه نیاز به تمدید ندارد، افزود: همچنین بر اساس تصمیمات اتخاذ شده تا اطلاع ثانوی دریافت بیمه بیکاری کارگران نیاز به اثر انگشت ندارد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان ادامه داد: برای اینکه جامعه کارگری و بازنشستگان استان درگیر بیماری کرونا نشوند ۱۸ خدمت به طور الکترونیکی ارائه می شود.

وی توضیح داد: تمدید خودکار دفترچه درمانی عشایر و روستاییان، حسابرسی، مجامع، مباحث مربوط به نیروی انسانی و تعاون، درخواست‌های کارگری گلستان و ... به طور الکترونیکی ارائه می شود.

مازندرانی با اشاره به اینکه صدور تمام مجوزهای مربوط به اشتغال استان الکترونیکی انجام می شود، خاطرنشان کرد: شیوع ویروس کرونا علاوه بر دردسرهای ایجاد شده، بستری را فراهم کرد تا با ارائه خدمات الکترونیک حضور کارگران در واحددهای اداری کمتر شود و تلاش می کنیم روند ارائه خدمات الکترونیک پس از مهار بیماری در استان تداوم یابد.

کد خبر: ۱۰٬۵۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha