۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵
صادرات ۸۸ نوع محصول از یک بنگاه کارآفرین زنانه در مازندران
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

صادرات ۸۸ نوع محصول از یک بنگاه کارآفرین زنانه در مازندران

ساری- نصیری خلیلی، بانوی کارآفرین ملی و مدیرعامل گروه صادراتی امی با بیان اینکه ۸۸ نوع محصول غذایی از این گروه به کشورهای مختلف صادر می شود، گفت: این محصولات به مناطق مختلف صادر می شود.

مریم نصیری خلیلی در گفتگو با با بیان اینکه مجموعه افق تابان ۸۸ نوع محصول در گروه های مختلف را تولید می کند، تاثیر بر سبک نوین خانواده ها را از جمله اهداف بیان کرد و گفت: کشورهای اروپایی از جمله آلمان، اوراسیا، روسیه و ژاپن هدف صادراتی محصولات است.

وی با اظهار اینکه دو دوره کارآفرین برتر کشور و چند دوره کارآفرین برتر استانی شده ام، افزود: کارمان را از محصولات کشاورزی و ارگانیک شروع کردیم و بعدها به زنجیره تولید و توزیع دست یافتیم.

وی با بیان اینکه بخش قابل توجه ای محصولات کشاورزی در کشور ضایعات می شود، گفت: در تلاش هستیم تا محصولی را تولید کنیم که منجر به کسب درآمد و ارزش افزوده شود.

رئیس کانون زنان بازرگان مازندران با عنوان اینکه مجموعه بازرگانی امی به عنوان برند محسوب می شود، یادآور شد: در خط تولید مجموعه به صورت مستقیم ۲۲ نفر مشغول فعالیت هستند و در کارگاه های غیرمتمرکز نیمه صنعتی و بهداشتی در سایر استان ها نیز شمار زیادی فعالیت دارند.

نصیری یادآور شد: در کسب و کار نگاه جنسیتی نداریم ولی زنان مشکلاتی از جنس خودشان دارند و سعی کردیم بیشترین نیروها و کشاورزان را از بین زنان جذب کنیم.

وی با بیان اینکه محصولات به صورت هدفمند تولید می شود، گفت: تمامی محصولات به کشورهای مختلف صادر می شود.

کد خبر: ۱۰۵٬۰۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha