۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۲
بازار اردبیل تا ۱۵ فروردین تعطیل است
با صدور بیانه ای اعلام شد؛

بازار اردبیل تا ۱۵ فروردین تعطیل است

اردبیل - اتاق اصناف اردبیل در بیانیه ای از تعطیلی بازار اردبیل تا ۱۵ فروردین ماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بازار، با توجه به شیوع کرونا، اتاق اصناف اردبیل طی بیانیه ای از تعطیلی بازار اردبیل تا ۱۵ فروردین ماه خبر داد.
در این بیانیه آمده است؛

«با تبریک فرا رسیدن سال جدید به جامعه بزرگ اصناف و نظر به اینکه کسبه و بازار همواره سرآمد و مرکز ثقل تحولات اجتماعی در جامعه بوده اند و در تمامی ادوار و مناسبت های اجتماعی نقش آفرین بوده اند در شرایط کنونی و وضعیت رو به رشد آمار ابتلا به ویروس کرونا در سطح جامعه و اهمیت حفظ سلامتی آحاد جامعه قطع زنجیره این ویروس خطرناک و دوری از تجمعات بسیار حیاتی است.

لذا اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی این شهرستان به نمایندگی از کسبه و بازار و صنوف مختلف با توجه به جلسه سران قوا و تاکید رئیس جمهور محترم مبنی بر اعلام متولیان بهداشتی برای اهمیت همراهی مردم جهت نزولی شدن شیوع این بیماری و در راستای استمرار همراهی با دولت محترم تمامی مراکز توزیعی مانند بازارها، پاساژها و مراکز دارای تراکم جمعیت به غیر از مراکز ضروری مانند توزیع دارو و مواد غذایی و سایر اقلام مورد نیاز و ضروری روز مره مردم تا ۱۵فروردین ماه تعطیل خواهد شد.

اصناف و متولیان سازمانهای صنفی همسو با سیاست ها و برنامه های اقتصادی دولت محترم برای کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا با اهتمام جدی در این مسیر همراهی و همدلی حداکثری را معمول خواهد کرد.»

کد خبر: ۱۰٬۴۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha