۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۴
تجهیز ۱۰۰ واحد اقامتی استاندارد و باکیفیت در استان بوشهر
مدیرکل میراث فرهنگی بوشهر خبر داد

تجهیز ۱۰۰ واحد اقامتی استاندارد و باکیفیت در استان بوشهر

بوشهر- ارسطوزاده، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر از تجهیز ۱۰۰ واحد اقامتی استاندارد و با کیفیت در استان بوشهر خبر داد.

محمدحسین ارسطوزاده در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: توسعه گردشگری در راستای ابجاد اشتغال پایدار مورد توجه و تاکید قرار دارد و اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان برای توسعه اماکن گردشگری همه ظرفیت موجود را به کار گرفته است.

وی افزود: استان بوشهر دارای ظرفیت بسیار بالایی در حوزه توریستی و گردشگری است و تکمیل طرح‌های گردشگری در راستای ایجاد شغل پایدار در دستور کار است.

مدیر کل گردشگری و میراث فرهنگی استان بوشهر بیان کرد: افزایش تخت‌های هتلی در استان و همچنین افزایش سطح کیفی خدمات‌رسانی در هتل‌ها و اماکن اقامتی از جمله هتل‌آپارتمان‌ها و بوم‌گردی‌ها از دیگر برنامه‌های مهم این سازمان در سال جاری است.

ارسطوزاده ابراز داشت: در هفته دولت امسال بیش از ۳۵۰ میلیارد پروژه گردشگری در استان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد که گامی در راستای افزایش کمی و کیفی تخت‌های اقامتی است.

وی از تجهیز ۱۰۰ واحد اقامتی استاندارد و باکیفیت در استان بوشهر خبر داد و افزود: اکنون تعداد ۳۰ هتل و هتل‌آپارتمان و ۶۰ مجموعه بوم‌گردی و ۱۲ مهمان‌پذیر در استان بوشهر فعال هستند و خدمات لازم را به گردشگران و توریست‌های داخلی و خارجی ارائه می‌کند.

مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان بوشهر گفت: بیش از ۵ هزار تخت اقامتی با کیفیت مطلوب در مجموعه‌های اقامتی استان فعال هستند که سرکشی مکرر برای رعایت استانداردها و بهبود سطح کیفی خدمات‌رسانی انجام می‌شود.

کد خبر: ۱۰۴٬۸۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha