۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۴
احیاء واحدهای صنعتی تعطیل تهران با جدیت ادامه خواهد یافت
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران:

احیاء واحدهای صنعتی تعطیل تهران با جدیت ادامه خواهد یافت

تهران - مدیر عامل شهرک‌های صنعتی استان تهران با اشاره به محقق شدن شعار «جهش تولید» گفت: احیاء واحدهای صنعتی تعطیل استان تهران امسال با سرعت و جدیت بیشتر ادامه خواهد یافت.

صابر پرنیان در گفتگو با خبرنگار بازار با توجه به انتخاب شعار سال «جهش تولید» از سوی مقام معظم رهبری اظهار داشت: افزایش ظرفیت واحدهای تولیدی و احیاء واحدهای صنعتی تعطیل که سال گذشته شروع شده بود امسال با سرعت و جدیت بیشتر ادامه خواهد یافت و مشکلات این واحد در کارگروه رفع موانع تولید مطرح و رفع خواهد شد.

وی با بیان اینکه زیر ساخت‌های جهش تولید در کشور فراهم شده و با اقدام جهادی و تلاش مسئولان می‌توانیم شعار سال را محقق کنیم، افزود: ۱۵ هزار طرح صنعتی در مرحله نصب ماشین آلات و ورود به چرخه تولید است و در این راستا احیاء واحدهای صنعتی تعطیل استان تهران امسال با سرعت و جدیت بیشتر ادامه خواهد یافت.

مدیر عامل شهرک‌های صنعتی استان تهران با بیان اینکه ۴۷۵ خوشه صنعتی در کشور شناسایی شده که پیاده سازی آن‌ها صنعت و تولیدات داخلی را متحول خواهد کرد، عنوان داشت: مشارکت علم و فناوری در تولید در حال افزایش است و شرکت‌های دانش بنیان، استارتاپ‌ها و مخترعان جوان با سرعت بالا کنار صنعت حضور پیدا کردند و این اقدام باعث گسترش تولیدات نوین شده است.

کد خبر: ۱۰٬۴۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha