۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۴
محصولات فولکس واگن هوشمندتر می‌شوند
توسعه اینترنت در خودروهای آلمانی

محصولات فولکس واگن هوشمندتر می‌شوند

فولکس واگن با همکاری شرکت کریر آف چوز، نسل جدید اینترنت بی سیم را در خودروها نصب کرده تا در زمان حرکت اطلاعات مربوط به پارکینگ، ترافیک و غیره را دریافت کنند.

بازار؛ گروه خودرو: سال‌هاست خودروسازان بزرگ برای محصولات خود از سیستم وای فای استفاده می‌کنند. این آپشن اغلب سفارشی و به انتخاب مشتریان برای خودرو تعبیه می‌شود. شرکت خودروسازی فولکس واگن به تازگی اعلام کرد که با همکاری شرکت کریر آف چوز، برای محصولات خود سیستم اینترنت بی سیم با قابلیت اتصال به تلفن همراه نصب می‌کند.

این غول خودروسازی تاکنون با شرکت‌های تی-موبایل و ورژن برای استفاده از اینترنت بی سیم با سرویس کار-نت استفاده کرده است. سیستم کار-نت از سال ۲۰۱۴ راه‌اندازی شده که قابلیت اشتراک گذاری اینترنت وای فای در خودرو را دارد، این سیستم نسل جدید نرم افزارها را پوشش و اینترنت پر سرعت در زمان حرکت برای سرنشینان فراهم می‌کند. فولکس واگن طی همکاری با شرکت‌های مذکور نرم افزاری را برای کار-نت ایجاد کرده که قابلیت اتصال ماشین‌ها به یک دیگر، دسترسی از راه دور، اطلاعات پارکینگ و غیره را در اختیار رانندگان مجهز به تلفن های همراه اندروید یا آی فون قرار می‌دهد.

خودروهای فعلی فولکس واگن در بازار که از سیستم وای فای شرکت‌های تی-موبایل یا ورژن استفاده می‌کنند، می‌توانند با انتخاب حساب ماهانه از اینترنت نسل جدید فولکس واگن در خودروهای خود استفاده کنند. اینترنت نامحدود در این شبکه ماهانه ۲۰ دلار هزینه دارد. مالکان خودروهای فولکس واگن با مدل ۲۰۲۰ با پرداخت هزینه بیشتر می‌توانند به خدمات دیجیتالی و سرویس‌های فناوری ترافیکی دست یابند.

کد خبر: ۱۰۴٬۷۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha