۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۱
ضرورت فعال کردن واحدهای صنعتی خوزستان| بازارچه‌های مرزی ساماندهی شوند
رئیس‌ جمهور تاکید کرد؛

ضرورت فعال کردن واحدهای صنعتی خوزستان| بازارچه‌های مرزی ساماندهی شوند

اهواز- رئیس‌ جمهور گفت: به مسئولان استان خوزستان توصیه می‌کنم که فعال کردن واحدهای صنعتی نیمه فعال را در اولویت کاری خود قرار دهند.

به گزارش خبرنگار بازار، آیت الله سید ابراهیم رئیسی عصر جمعه در نشست با سران عشایر استان خوزستان که در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: مشکلات حوزه آب را باید با همکاری خود مردم و عشایر حل کرد و آنها را با مشارکت حداکثری به صحنه بیاورید تا مشکلات مردم در این رابطه کاهش پیدا کند.

وی با بیان اینکه به مسئولان استان توصیه می‌کنم که فعال کردن واحدهای صنعتی نیمه فعال را در اولویت کاری خود قرار دهند، تصریح کرد: جوانان تحصیل‌ کرده و نیروی انسانی توانمندی را در خوزستان داریم که در توسعه استان باید از آنها بهره‌مند شد.

رئیس‌جمهور در ادامه سخنان خود با اشاره به ضرورت ساماندهی بازارچه‌های مرزی، عنوان کرد: بازارچه‌های مرزی باید ساماندهی و فعال شوند تا از این طریق از قاچاق کالا جلوگیری شود و بتوان در عین حال یک تجارت و شغل سالمی را برای مرزنشینان داشته باشیم.

رئیسی با تاکید بر اینکه دولت به دنبال ایجاد ثبات در بازار است، توضیح داد: معتقدیم که ثبات در بازار برای اشتغالزایی تولیدکننده، صادرکننده و همه ارکان نظام اقتصادی و کارآفرینان باید شرایط قابل پیش‌بینی باشد که آینده چه می‌شود و ثبات بازار می‌تواند به رونق اقتصادی و تولید کشور کمک کند.

وی با بیان اینکه کارآفرینان و فعالان اقتصادی با ثبات اقتصادی می‌توانند فعالیت‌های خود را راحت‌تر دنبال کنند، خاطرنشان کرد: بخشی از ظرفیت صنعتی این استان معطل است و به نظرم بخشی از ظرفیت صنعتی استان خوزستان حتماً باید برای ایجاد اشتغال و رونق تولید فعال شود.

کد خبر: ۱۰۴٬۷۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha