۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۴
مشکلات خوزستان بررسی می‌شود
رئیس جمهور در بدو ورود به خوزستان:

مشکلات خوزستان بررسی می‌شود

اهواز- رئیس جمهور ایران اسلامی گفت: در جلسات مختصر با بخش‌های مختلف مدیریتی استان بیش از پیش در جریان مشکلات خوزستان قرار خواهم گرفت و مشکلات خوزستان بررسی می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی صبح جمعه در بدو ورود به استان در فرودگاه شهید سپهبد قاسم سلیمانی اهواز اظهار کرد: بسیار علاقمند بودم که با مردم خوب استان دیدار داشته باشم اما به علت مشکل بیماری کرونا و ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی، امکان دیدارهای عمومی مردمی فراهم نیست اما در جلسات مختصر با بخش‌های مختلف مدیریتی استان بیش از پیش در جریان مشکلات خوزستان قرار خواهم گرفت.

وی افزود: نسبت به مردم خوزستان وظایف مضاعفی داریم و ان‌شاءالله در این سفر که البته سفر کوتاهی است بتوانیم بخشی از مشکلات این استان را برطرف کنیم.

رئیس جمهور تاکید کرد: استان خوزستان مردمان بسیار خوبی دارد که در مقاطع مختلف از همه توان خود برای دفاع از کشور مایه گذاشتند و حق بزرگی بر گردن ملت ما دارند.

رئیسی عنوان کرد: در این سفر با وزرا و مسئولان استانی برای یافتن راهکارهای مناسبت برای رفع سریع مشکلات استان، مشورت خواهیم کرد و تصمیمات مناسبی طراحی و اتخاذ می‌شود.

به گزارش بازار، رئیس جمهور در نخستین سفر استانی خود صبح امروز جمعه وارد اهواز شد.

جمعی از اعضای کابینه سیزدهم از جمله وزرای نیرو، کشور، جهاد کشاورزی، بهداشت و درمان و رئیس سازمان برنامه و بودجه سید ابراهیم رئیسی را در نخستین سفر استانی همراهی می‌کنند.

رسیدگی به مشکلات استان خوزستان و بررسی راهکارهای فوری این مسائل هدف این سفر یک روزه اعلام شده است.

کد خبر: ۱۰۴٬۶۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha