طعم شیرین فناوری را در زندگی مردم باید بچشانیم
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات:

طعم شیرین فناوری را در زندگی مردم باید بچشانیم

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: باید با همکاری همه دستگاه‌ها طعم شیرین فناوری را در زندگی مردم بچشانیم.

به گزارش بازار، عیسی زارع پور پس از حضور در دفتر کارش به اتفاق وزیر سابق ارتباطات و فناوری اطلاعات در جمع مدیران وزارتخانه، افزود: این مراسم تکریم و معارفه نیست و، چون آقای رئیسی فرمودند بلافاصله پس از رای اعتماد در دفتر کارمان حاضر شویم حضور پیدا کردیم و در فرصتی دیگر از زحمات آقای آذری جهرمی تجلیل خواهد شد.

وی گفت: هر کسی در جمهوری اسلامی قبول مسئولیت کند اسمش را باید مجاهد بگذاریم چراکه از زحمات و علایق شخصی می‌گذرد و این مصداق بارز مجاهدت است.

زارع پور از حسن اعتماد رئیس جمهور که به جوانان اعتماد کرده است قدردانی کرد و افزود: از رای اعتماد نمایندگان مجلس هم قدردانی می‌کنم و این رای اعتماد بالا تکلیف ما را دو چندان کرد و امیدواریم بتوانیم با کار مجاهدانه، مدبرانه و با تخصص جواب این اعتماد را بدهیم.

وی با اشاره به اینکه امروز فناوری اطلاعات و فضای مجازی تبدیل به بخش قابل توجه و جدایی ناپذیر زندگی مردم شده است، گفت: سال ۸۸ در گفتگویی تلویزیونی گفتم که ۱۰ سال آینده همه زندگی مردم براساس تلفن همراه خواهد بود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: البته این فناوری آسیب‌هایی هم دارد که برای آن باید تمهیداتی صورت داد و ما در ده پانزده سال اخیر شاهد کارهای زیادی بوده ایم که البته با ایده آل فاصله داریم و ما هنوز فضای مجازی در تراز انقلاب اسلامی را نداریم و ما مسیر پر پیچ و خمی را در پیش روی خود داریم چرا که این فناوری در لایه‌های زندگی مردم نفوذ کرده است و هر تصمیمی بگیریم همه را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

زارع پور گفت: آقای آذری جهرمی کار سختی داشتند و کار ما هم سخت‌تر است و باید دست به دست هم بدهیم تا با بهره گیری از دلسوزان، صاحب نظران و اصحاب رسانه با حداقل چالش ها، نگرانی‌های مردم را برطرف کنیم.

وی افزود: نگاه بنده در این وزارتخانه نگاه ایجابی است و ظرفیت‌هایی که این حوزه برای کشور ایجاد می‌کند به مراتب از آسیب‌های آن بیشتر است و برای آسیب‌ها هم تدابیری شده است که باید تقویت شود.

زارع پور گفت: رضایتمندی مردم پشتوانه مهمی برای نظام اسلامی در این هجمه سنگین است و من از زحمات آقای آذری جهرمی و معاونان ایشان به ویژه در دو سال اخیر در حوزه فناوری اطلاعات قدردانی می‌کنم چراکه فارغ از نگاه‌های سیاسی و نظرات موافق و مخالف، زیرساخت‌ها توسعه خوبی پیدا کرده و دسترسی روستاییان به فناوری اطلاعات خیلی بیشتر شده است.

وی افزود: من می‌دانم در این سال‌ها چه مخالفت‌هایی صورت گرفته است، اما باید منصف باشیم و خدمات صورت گرفته را ارج بنهیم و من روزی هم که در قوه قضاییه حاضر شدم خدمات حجت الاسلام شهریاری در مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه را شاهکار توصیف کردم.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: ما قطعا آقای آذری جهرمی را در کنار خودمان در ادامه کار خواهیم داشت.

زارع پور به سخنان امروز رئیس جمهور در بحث مدیریت دانش اشاره کرد و افزود: در این تغییر و تحولات بسیاری از تجربیات و دانش‌ها نادیده گرفته می‌شود و من با نهایت تعامل از تجربیات آقای آذری جهرمی استفاده می‌کنم و خواهشمندم در کنار ما باشند تا با سرعت بهتری طی مسیر کنیم.

کد خبر: ۱۰۴٬۶۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha