۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۸
برنامه وزرای اقتصادی برای حل مشکلات کشور رو به جلو است
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با بازار:

برنامه وزرای اقتصادی برای حل مشکلات کشور رو به جلو است

مرحبا سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: ما همواره امیدوار هستیم که همسویی و همراهی بین وزرای اقتصادی رخ دهد تا به هر حال بتوانیم معیشت مردم و پیشرفت کشور را که موتور حرکت کشور هست، به حرکت دربیاوریم.

غلامرضا مرحبا در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی بازار، با اشاره به همسویی وزرای اقتصادی کابینه در حل مشکلات اقتصادی مردم گفت: در حال حاضر یک همسویی و همگنی خوبی در بین وزرای اقتصادی وجود دارد اما اینکه آقایان چقدر بتوانند در عمل این همسویی را به مرحله اجرا بگذارند باید منتظر ماند و دید.
وی تاکید کرد: با این حال تا اینجا رویکرد وزرای اقتصادی خوب پیشرفته است و برنامه‌های آنها خوب بوده است.
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: ما همواره امیدوار هستیم که این همسویی و همراهی بین وزرای اقتصادی رخ دهد تا به هر حال بتوانیم معیشت مردم و پیشرفت کشور را که موتور حرکت کشور هست، به حرکت در بیاوریم.
مرحبا با بیان اینکه برنامه وزرای اقتصادی برای حل مشکلات کشور رو به جلو است، بیان داشت: باید گفت این برنامه ها، برنامه های رو به جلویی است اما در مدت زمان کوتاهی تدوین شده است و روی آنها به خوبی کار نشده است مثلا وزیری وقتی مطلع شده که به کابینه معرفی شده، دو روز زمان داشته تا این برنامه را تدوین کند بنابراین برخی  ناپختگی ها در برنامه وزرا دیده می شود.
وی تاکید کرد: به نظر بنده این برنامه‌ها در ماه‌های آتی دست خوش تغییراتی خواهد شد لذا انشالله وزرا از هفته‌ آینده کار خودشان را شروع می کنند و بر اساس واقعیت های موجود یکسری از برنامه هایشان را دستخوش تغییر و تحولات خواهند کرد.
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به انتخاب مخبر به عنوان تیم هماهنگ کننده اقتصادی در دولت سیزدهم از سوی رئیس‌جمهور بیان داشت: این اقدام از سوی رئیس جمهور اقدام خوب و پسندیده ای بود.
این نماینده مجلس تصریح کرد: آقای مخبر بعد از رئیس جمهور عالی ترین مقام اجرایی دولت است لذا اگر رئیس جمهور در نظر گرفته که یک چنین فردی و با چنین شرایطی بیاید مدیریت اقتصادی کشور را در دست بگیرد اقدام بسیار مثبتی است و نشان از اهمیت موضوع دارد. امیدواریم آقای مخبر بتواند برخی اقدامات اقتصادی را در کشور به خوبی انجام دهد.
کد خبر: ۱۰۴٬۶۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha