۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۳
خط اعتباری صندوق نوآوری و شکوفایی به گلستان تخصیص یافت
مدیرعامل صندوق پژوهش گلستان:

خط اعتباری صندوق نوآوری و شکوفایی به گلستان تخصیص یافت

گرگان- رضایی، مدیرعامل صندوق پژوهش گلستان از اختصاص خط اعتباری صندوق نوآوری و شکوفایی به استان خبر داد.

محمد رضایی در گفتگو با خبرنگار بازار، اظهارکرد: صندوق پژوهش فناوری استان در مهرماه سال گذشته با حضور دکتر ستاری معاون علمی و فناوری استان افتتاح و در آذرماه مجوزهای آن از کارگروه صندوق های پژوهش و فناوری تهران تحصیل و فعالیت رسمی این صندوق در گلستان آغاز شد.

مدیرعامل صندوق پژوهش گلستان افزود: در سال ۹۹ تعداد چهار فقره تسهیلات به ارزش ۶۲۰ میلیون تومان پرداخت و یک تفاهم نامه کارگزاری با معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری منعقد شد و ۲۴ میلیارد ریال اعتبار تجاری سازی جذب کردیم که رقم مناسبی برای استان است.

وی گفت: در سال جاری هم تاکنون هفت فقره تسهیلات پرداخت شده  که پنج فقره به ارزش هفت میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال از محل منابع داخلی صندوق و دو فقره از محل اعتبارات معاونت علمی  به ارزش هفت میلیارد و ۲۵۰ میلیون  بوده است.

رضایی افزود: پرونده هشت شرکت هم در دست بررسی است و در مجموع ۱۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعتبار برای آن ها در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل صندوق پژوهش گلستان توضیح داد: در گلستان در سه لایه تجاری اقدامات حمایتی انجام می دهیم که شامل سرمایه گذاری خطرپذیر، ضمانت نامه و تسهیلات است.

وی گفت: در ماه آینده درصدد اجرای رویدادهای سرمایه گذاری در استان هستیم  تا حمایت از ایده ها و طرح ها شتاب بگیرد.

رضایی تصریح کرد: خط اعتباری صندوق نوآوری و شکوفایی به استان اختصاص و این موضوع برای نخستین بار در گلستان اتفاق افتاده است و تلاش می کنیم در این راستا ۲۰۷ میلیاردبه شرکت های دانش بنیان گلستان اختصاص یابد.

طبق گفته وی عملیات تخصیص این اعتبار در هفته جاری آغاز خواهد شد.

کد خبر: ۱۰۴٬۵۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha