۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۱
آغاز عملیات اجرایی طرح تولید آهن اسفنجی در بافق
به مناسبت هفته دولت انجام شد؛

آغاز عملیات اجرایی طرح تولید آهن اسفنجی در بافق

یزد- مدیرعامل شرکت نوظهور شهرستان بافق گفت: با راه اندازی طرح دو میلیون تنی آهن اسفنجی در بافق پنج درصد به ظرفیت تولید آهن اسفنجی کشور افزوده می‌شود.

به گزارش بازار، غلامرضا قمیشی با اشاره به تأخیر شش ماهه در آغاز عملیات اجرایی طرح دو میلیون تنی آهن اسفنجی در بافق گفت: تاخیر شش ماهه سبب شده ۴۱۳ میلیارد تومان ضرر ببینیم، اما امیدواریم روند اجرای این طرح در هفته دولت آغاز شود.

مدیرعامل شرکت نوظهور بافق افزود: اجرای این طرح با وحدت و اتحاد همگانی از هفته آینده آغاز شده و تا ۳۲ ماه دیگر در صحنه تولید صنعتی و تولید فرآوری نقش‌آفرینی می‌کند.

وی ادامه داد: طرح تولید آهن اسفنجی با سرمایه گذاری سه هزار میلیارد تومانی انجام می‌شود و با راه اندازی این کارخانه حدود پنج درصد به ظرفیت تولید آهن اسفنجی کشور افزوده خواهد شد.

قمیشی ایجاد اشتغال برای جوانان را هم از دیگر مزایای این طرح اعلام کرد و گفت: اولویت اشتغال در این کارخانه با نیروی بومی است و در این طرح حدود ۷۰۰ نفر نیروی تکنسین فنی مشغول به کار می‌شوند.

تشریح فعالیت‌های شرکت نوظهور، تبیین کارشناسی‌های صورت گرفته برای کنترل آلایندگی و افزایش مطالبه گری رسانه‌ها برای آغاز هرچه زودتر طرح، از دیگر مواردی بود که قمیشی در این نشست به آن اشاره کرد.

کد خبر: ۱۰۴٬۴۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha