۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۴
۱۹۹ هزار ماسک در سیستان و بلوچستان تولید و توزیع شد
جانشین سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

۱۹۹ هزار ماسک در سیستان و بلوچستان تولید و توزیع شد

زاهدان - جانشین سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: بیش‌ از ۱۹۹ هزار عدد ماسک با همکاری جهادگران بسیجی سپاه سلمان تولید و در بین مردم و اقشار آسیب‌پذیر این استان توزیع شده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، سردار محمد ناظری در نشست فرمانده قرارگاه پدافند زیستی امام رضا (ع) با کادر درمانی شبکه بهداشت و درمان سیستان و بلوچستان گفت: سپاه و بسیج در بحران و حوادث مختلف با تمام توان خود از انقلاب و نظام دفاع کرده و در کنار مردم بوده است و در این بحران نیز در خدمت مردم و در کنار کادر شبکه بهداشت و درمان ایفای نقش می‌کند.

وی بیان کرد: از ابتدای اسفند سال ۱۳۹۸ پدافند زیستی تحت عنوان پدافند زیستی شفا در سپاه با فعالیت هفت کارگروه در راستای مدیریت بحران تشکیل شده است.

جانشین سپاه سلمان سیستان و بلوچستان افزود: کارگروه‌های رصد و پایش اطلاعات، پیشگیری بهداشت و درمان، رفع آلودگی، ایمنی، اطلاع رسانی و مدیریت افکار عمومی، ارتباطات و فناوری و آمار و پشتیبانی، کارگروه‌های پدافند زیستی قرارگاه امام رضا (ع) در سپاه سلمان است.

وی تصریح کرد: بیش‌ از ۱۷۰ گروه جهادی از اول اسفند سال گذشته تا دو روز قبل در راستای ضدعفونی و گندزدایی معابر، اماکن عمومی و مساجد انجام وظیفه کرده اند که در این فعالیت افزون‌بر ۱۰ هزار نفر ساعت حضور فعال داشته‌اند.

سردار ناظری اظهار داشت: تولید و توزیع ۱۹۹ هزار ماسک با همت جهادگران و تهیه ۸۹۰ لباس گان انجام شد که در بین پزشکان و کادر شبکه بهداشت و درمان توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه که ۲۳ هزار و ۴۴۱ بسیجی در قالب تیم‌های چهار نفره در محلات و شهرستان‌های مختلف سیستان و بلوچستان به صورت محله به محله پایش می‌کنند، تصریح کرد: ۸۵ هزار نفر توسط گروه‌های جهادی آموزش چهره به چهره و توجیه شده‌اند.

جانشین سپاه سلمان سیستان و بلوچستان افزود: روزانه ۴۰ هزار تراکت آموزشی مقابله با ویروس کرونا توسط بسیج جامعه پزشکی این استان توزیع و علاوه‌ بر این شش هزار بسته معیشتی، دو هزار پک بهداشتی نیز در سطح این منطقه توزیع شده است.

کد خبر: ۱۰٬۴۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha