۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۳
ضرورت کنترل قیمت کالاهای اساسی در بازار
نماینده مردم قائنات و زیرکوه تاکید کرد

ضرورت کنترل قیمت کالاهای اساسی در بازار

نماینده مردم قائنات و زیرکوه در مجلس گفت: سران سه قوه باید نسبت به کنترل قیمت کالاهای اساسی در بازار توجه ویژه داشته باشند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، سلمان اسحاقی در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۲ شهریورماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری با اشاره به اینکه مجلس در این روزها همه توجه خود را جلب بررسی برنامه اعضای دولت سیزدهم کرده است، گفت: سال گذشته در همین ایام در مجلس فریاد زدم که اگر برای دان مرغ تدبیری نشود با افزایش قیمت مرغ مواجه خواهیم شد و دیدیم که بی توجهی به این موضوع موجب افزایش قیمت مرغ از هر کیلو ۱۲ هزار تومان به ۵۰ هزار تومان رسید و دولت قیمت مرغ را به ۳۰ هزار تومان برگرداند و گفت که این وضعیت را مدیریت کرده است در واقع به نوعی بی احترامی به درک و فهم مردم صورت گرفت.

نماینده مردم قائنات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی افزود: موضوع کنترل قیمت کالاهای اساسی بسیار اهمیت دارد و افزایش ۲۰ قلم کالای اساسی نگرانی هایی را ایجاد کرده که اگر مجلس، دولت و قوه قضائیه نسبت به آن ورود نکنند شرایط بحرانی به وجود می آید لذا سران سه قوه باید بحث کنترل قیمت در بازار را به ویژه کالاهای اساسی مورد توجه قرار دهند.

اسحاقی ادامه داد: همچنین در مورد نهادهای دامی و دام اگر بی توجهی صورت بگیرد در آینده با بحران قیمت گوشت ومرغ مواجه می شویم، صدای مردم باید شنیده شود ما در تامین مصالح ساختمانی مثل سیمان مشکل داریم.

وی با اشاره به ایام سوگواری سالار شهیدان، گفت: امام شهید ما در صحنه کربلا گفت اگر صدای حقی را نمی شنوید بدانید که شکم هایتان از حرام پر شده است.

کد خبر: ۱۰۴٬۲۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha