۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۶
بارش ۴۰ میلیمتر باران طی ۳ روز آینده در قم
هواشناسی پیش بینی کرد؛

بارش ۴۰ میلیمتر باران طی ۳ روز آینده در قم

قم - کارشناس هواشناسی استان قم از بارش باران طی سه روز آینده در قم خبر داد و گفت: طبق پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی میزان بارندگی در قم ۴۰ میلیمتر خواهد بود.

سعید اسماعیلی در گفتگو با بازار، آسمان قم در سه روز آینده را بارانی اعلام کرد و گفت: بر اساس نقشه‌ها و داده‌های هواشناسی ابرهای باران‌زا از امروز وارد قم می‌شوند و تا دوشنبه جو قم را تحت تأثیر قرار خواهند داد.

وی با بیان اینکه وضعیت جوی قم به خصوص در مناطق غربی و جنوبی استان امروز ابری و نیمه ابری است، گفت: امروز در قم شاهد باران‌های پراکنده همراه با رعد و برق خواهیم بود که بارش‌ها در برخی نقاط و ارتفاعات به صورت برف پیش بینی می‌شود.

این کارشناس هواشناسی قم با بیان اینکه بارش باران تا روز دوشنبه در قم ادامه دارد، گفت: پیش بینی می‌شود طی این مدت حدود ۴۰ میلیمتر باران در استان قم ببارد.

وی با اشاره به اینکه از عصر دوشنبه شاهد کاهش ابر در قم خواهیم بود، تصریح کرد: با کاهش ابرها وزش باد شدید در قم رخ می‌دهد که البته به صورت مقطعی است.

اسماعیلی به وزش باد در قم طی روزهای آینده اشاره کرد و گفت: سرعت وزش باد امروز و فردا ۴۰ تا ۵۵ کیلومتر بر ساعت است اما در روز دوشنبه به ۶۵ کیلومتر در ساعت خواهد رسید.

وی از کاهش دمای هوا نیز تا سه روز آینده در قم خبر داد و گفت: حداقل دمای امروز قم ۸ درجه و حداکثر دمای هوا ۲۲ درجه است که طی فردا شاهد کاهش حداقل دما به ۵ درجه و روز دوشنبه به ۳ درجه خواهیم بود همچنین حداکثر دمای هوای قم طی فردا ۱۶ درجه و روز دوشنبه ۱۳ درجه خواهد بود.

کد خبر: ۱۰٬۴۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha