۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۵
حمایت از واحدهای تولیدی/ زیرساخت های جهش تولید در اردبیل فراهم شود
رئیس صمت اردبیل:

حمایت از واحدهای تولیدی/ زیرساخت های جهش تولید در اردبیل فراهم شود

اردبیل - رئیس سازمان صمت اردبیل گفت: در راستای تحقق شعار امسال واحدهای تولیدی و صنعتی در اردبیل به مانند سنوات گذشته مورد حمایت این سازمان خواهند بود.

به گزارش خبرنگار بازار، رامین صادقی ظهر شنبه در بازدید از واحدهای تولیدی اردبیل با اشاره به نامگذاری سال ۹۹ از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال جهش تولید، گفت: اگر تولید با کیفیت و صادرات محور به معنای واقعی رونق یابد، بدون شک موجب اشتغالزایی و رونق فضای اقتصادی شده و وضعیت معیشتی مردم بهتر خواهد شد.

وی با تشریح اقدامات سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در راستای حل مشکلات واحدهای تولیدی یادآور شد: سال گذشته با برگزاری جلسات متعدد ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با حضور استاندار، مدیران بانک های عامل استان و نمایندگان دستگاههای اجرایی، مشکلات و خواست های تولیدکنندگان و صنعتگران طرح شد که نتایج جلسات، مصوباتی بود که پیگیری آنها می تواند برنامه مدونی برای ایجاد زیرساخت جهش تولید، در سال جدید باشد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با اشاره به اهتمام وزارت متبوع بر رفع مشکلات پیش روی تولید اظهار داشت: در این راستا سازمان صمت استان به تبع از وزارت متبوع، طبق سنوات گذشته برای حل مشکلات واحدهای تولیدی صنعتی و فعالان اقتصادی، از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

صادقی با بیان این که محور نامگذاری مقام معظم رهبری در طی سال‌های اخیر همواره اقتصادی بوده است، بیان داشت: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به نوبه خود در سال جدید همه توانش را برای عملیاتی شدن این رهنمود مقام معظم رهبری به کار می گیرد، چرا که جهش تولید بهترین راهکار برای بی اثرکردن تحریم‌های ظالمانه دشمنان است.

وی در پایان تاکید کرد: برای تحقق شعار سال، مصرف تولیدات داخلی از سوی مردم و بهبود کیفیت محصولات تولیدی در کنار هم می‌تواند این شعار را عملیاتی کند.

کد خبر: ۱۰٬۴۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha