۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۷
کاهش ۶۹ درصدی تردد وسایل نقلیه در جاده‌های استان مرکزی
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی خبر داد:

کاهش ۶۹ درصدی تردد وسایل نقلیه در جاده‌های استان مرکزی

اراک - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی گفت: در اولین روز از فروردین ماه ۹۹ بالغ بر ۶۹ درصد کاهش تردد وسایل نقلیه در محورهای استان به ثبت رسیده است.

علی زندی فر در گفتگو با خبرنگار بازار، در خصوص وضعیت تردد در جاده‌های استان مرکزی بیان کرد: با تحلیل آمار تردد در ۶۲ محور شریانی مجهز به تردد شمار آنلاین در روز اول فروردین‌ماه، ۲۱۶ هزار و ۶۶۸ وسیله نقلیه در محورها تردد داشته‌اند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۶۹ درصد کاهش تردد رقم خورده است.

وی با اشاره به اینکه ۱۳ درصد تردد وسایل نقلیه در جاده‌ها مربوط به وسایل نقلیه سنگین است، افزود: تردد در این حوزه 0.3 درصد کاهش داشته است.

زندی‌فر با بیان اینکه در روز اول نوروز هزار و ۳۷۸ دستگاه اتوبوس تردد داشتند که نسبت به سال گذشته ۷۵ در صد کاهش را نشان می‌دهد، گفت: ورودی وسایل نقلیه به استان در روز گذشته ۵۰ هزار و ۸۱ وسیله با کاهش ۷۲ درصد و میزان خروجی ۴۱ هزار و ۲۵۲ وسیله با ۷۵ درصد کاهش به ثبت رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی در خصوص آخرین وضعیت جوی محورهای استان در دوم فروردین ماه ۱۳۹۹ اظهار کرد: با توجه به تصاویر دریافتی از دوربین های نظارت تصویری و گزارش گشت های راهداری، در حال حاضر در محور اراک ازنا (گردنه قاقان) شاهد بارش برف هستیم.

کد خبر: ۱۰٬۴۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha