۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۸
خدمات لوله بازکنی تمام نقاط تهران

خدمات لوله بازکنی تمام نقاط تهران

تا چند سال پیش برای دریافت خدمات لوله بازکنی در تهران باید در کوچه و خیابان به دنبال مغازه های تاسیساتی می گشتید تا بلکه فردی را برای باز کردن لوله فاضلاب منزلتان پیدا می کردید.

به گزارش بازار، حتما برای شما هم اتفاق افتاده که به یکباره بوی بد فاضلاب احساس کنید و یا صدایی مثل قل قل آب از لوله ها بشنوید! این نشانه ها خبر از یک مشکل در ظاهر کوچک می دهند، البته اگر به موقع برای رفع آنها اقدام کنید، در غیر اینصورت به بزرگترین مشکل شما بدل می شوند. گرفتگی لوله های فاضلاب در ابتدا چیز ساده ای به نظر میرسند. زمانی این مشکل حاد و پیچیده می شود که برای باز کردن لوله اقدام خاصی انجام ندهید. خیلی از مردم در همان ابتدا بدون شناسایی مشکل از انواع اسیدها و محلول های مختلفی استفاده می کنند. شاید در گرفتگی های ساده موفق به باز کردن لوله شوید اما در گرفتگی های شدیدتر نمیتوانید با اسید لوله را باز کنید و حتما باید از خدمات لوله بازکنی استفاده نمایید. در ابتدا بهتر است علل گرفتگی لوله فاضلاب را بررسی کنیم تا با آنها آشنا شوید و بدانید چرا لوله میگیرد، سپس به معرفی شرکت لوله بازکنی شبانه روزی تهران می پردازیم.

خدمات لوله بازکنی تمام نقاط تهران

چرا لوله های فاضلاب مسدود می شوند؟

متاسفانه اغلب مردم گمان می کنند تمامی لوله ها هنگام گرفتگی یک علت دارند، در صورتی که دلایل زیادی هستند که سبب گرفتگی لوله های فاضلاب می شوند. برخی از مهمترین علل گرفتگی لوله های فاضلاب عبارتند از:

روغن

مو

رسوب

اشیا

تفاله

پسماند غذا

مصالح ساختمانی

کم بودن شیب لوله

خدمات لوله بازکنی در تهران

تا چند سال پیش برای دریافت خدمات لوله بازکنی در تهران باید در کوچه و خیابان به دنبال مغازه های تاسیساتی می گشتید تا بلکه فردی را برای باز کردن لوله فاضلاب منزلتان پیدا می کردید. در آن زمان لوله بازکن بسیار کم بود و از طرفی مشتری هم زیاد بود و باید از لوله بازکن مورد نظر وقت می گرفتید تا یکساعت یا یک روز را مشخص کند و برای لوله بازکنی به محل بیاید. اما امروز این موضوع برعکس شده و در حال حاضر شرکت ها و اشخاص بسیار زیادی هستند که وارد صنف لوله بازکنی در تهران شده اند. اگر در گذشته با پیدا کردن لوله بازکن مواجه بودید این تنها یک مشکل بود و با چند ساعت و یا حداقل یک روز وقت گذاشتن حل می شد، اما اکنون با خیل عظیمی از شرکت های لوله بازکنی در تهران بزرگ مواجه هستید و با مشکل پیدا کردن شرکت معتبر و یا لوله بازکن قابل اعتماد رو به رو می باشید. امروز میخواهیم یک مجموعه معتبر را به شما معرفی کنیم تا با خیالی آسوده بتوانید برای دریافت خدمات لوله بازکنی در تمام نقاط تهران از خدمات این مرکز استفاده کنید.

مجموعه آقای لوله بازکن یکی از معتبرترین شرکت های لوله بازکنی

خدمات لوله بازکنی تمام نقاط تهران

همانطور که گفتیم امروزه به دلیل ازدیاد شرکت ها و لوله بازکن ها در تهران، پیدا کردن مرکزی معتبر کار ساده ای نیست. همچنین با توجه به افزایش کلاهبرداری در این صنف حتما باید در انتخاب خود دقت کافی داشته باشد تا فردی قابل اعتماد را برای رفع مشکلتان به منزل یا محل کارتان بیاورید.

شرکت آقای لوله بازکن یکی از معتبرترین مجموعه هایی است که در زمینه لوله بازکنی شبانه روزی تهران فعالیت می کند. در حال حاضر آقای لوله بازکن تمامی نقاط شمال، غرب، شرق و جنوب تهران را تحت پوشش لوله بازکنی قرار داده است، تا شما عزیزان به راحتی بتوانید نزدیکترین لوله بازکن به خودتان را بیابید. لازم به ذکر است این مجموعه لوله های مسدود شده را بصورت تضمینی باز می کند، یعنی سرویسکاران آقای لوله بازکن موظف هستند لوله را به طور کامل باز شده تحویل مشتری دهند. با این ویژگی خیال هر مشتری بابت باز شدن لوله گرفته شده راحت خواهد بود.

کلیه خدمات ارائه شده توسط آقای لوله بازکن در یک نگاه

لوله بازکنی

تخلیه چاه

لایروبی و کف تراشی چاه

پیدا کردن محل چاه فاضلاب

نصب توالت فرنگی

تعمیر فرنگی

نصب سیفون

رفع گرفتگی توالت ایرانی و فرنگی

رفع بوی بد فاضلاب

در آوردن اشیا از لوله های فاضلاب

لوله بازکنی شمال تهران

هر منطقه از تهران بخش عظیمی از تهران بزرگ را در بر گرفته است. به همین خاطر اگر قرار باشد لوله بازکنی فوری در شمال تهران ارائه شود، لوله بازکن نیز از همان منطقه باید اعزام  گردد تا سریعا به محل برسد. در حال حاضر آقای لوله بازکن، لوله بازکنی شمال تهران را در تمامی محله های این منطقه ارائه می دهد که شامل نقاط زیر می باشد:

تجریش، نیاوران، قلهک، دروس، زرگنده، جماران، ازگل، لویزان، مینی سیتی، سوهانک، حسین‌آباد، مبارک‌آباد، اقدسیه، زعفرانیه، آجودانیه، محمودیه، فرمانیه، کامرانیه، داودیه، دزاشیب، جردن، الهیه، ولنجک، اوین، ظفر، درکه، ونک

در هر نقطه از این محله ها که باشید یک تماس کافی است تا خیلی فوری سرویسکار به محل اعزام شود. با رسیدن سریع سرویسکار، به سرعت مشکلتان رفع خواهد شد. لازم به ذکر است کلیه خدمات به ویژه لوله بازکنی شمال تهران با کمترین حد کثیف کاری و کاملا تضمینی صورت می گیرد.

لوله بازکنی غرب تهران

خدمات لوله بازکنی تمام نقاط تهران

غرب تهران نیز مانند شمال تهران دارای محله های بسیار زیادی است و بخش بزرگی از تهران را به خود اختصاص داده است. آقای لوله بازکن در غرب تهران نیز کلیه خدمات خود را ارائه می دهد. مشتریان می توانند بصورت شبانه روزی بدون در نظر گرفتن ساعت، برای اعزام لوله بازکن غرب تهران، با شماره پشتیبانی مجموعه آقای لوله بازکن تماس بگیرند. محله های غرب که تحت پوشش لوله بازکنی غرب تهران هستند عبارتند از:

جنت آباد، پونک، شهرک آزادی، ستارخان، آریاشهر، شهر زیبا، شهران، طرشت، گیشا، چیتگر، شهرک اکباتان، کوی بیمه، تهرانسر، حصارک، آزادی، فردوس، دهکده المپیک، شهرک امیر کبیر، کن، وردآورد، شهرک گلستان، چهار دیواری، تهران ویلا، سعادت آباد، شهرک غرب، فرحزاد، چهار دیواری

با یک تماس میتوانید در هر لحظه و هر مکان از غرب، دسترسی فوری به خدمات لوله بازکنی غرب تهران را داشته باشید. تنها کافی است مشکل خود را به پشتیبانی مجموعه اعلام کنید تا نزدیکترین سرویسکار به شما سریعا اعزام شود.

لوله بازکنی شرق تهران

بی شک شرق تهران یکی از بزرگترین مناطق تهران محسوب می شود که وسعت بسیار زیادی دارد. تحت پوشش قرار دادن و ارائه خدمات لوله بازکنی تهران در این منطقه واقعا کار هر مجموعه ای نیست. اما آقای لوله بازکن کلیه محله های شرق را همانند مناطق دیگر تحت پوشش قرار داده و بدون دغدغه میتوانید دسترسی به بهترین و حرفه ای ترین سرویسکاران داشته باشید. از جمله محله هایی که لوله بازکنی شرق تهران در آنجا انجام می شود عبارتند از:

تهران نو، تهرانپارس، نارمک، شهرک امید، شهرک زیتون، سرخه حصار، پیروزی، گرگان، وحیدیه، کالاد، شمس‌آباد، حکیمیه، نیروی هوایی، نظام آباد، مجیدیه، حشمتیه، منصورآباد

در صورت مسدود شدن لوله های فاضلاب توالت، آشپزخانه، حمام، پارکینگ، پشت بام و ... میتوانید جهت استفاده از خدمات لوله بازکنی شرق تهران با پشتیبانی مجموعه آقای لوله بازکن تماس بگیرید تا نزدیکترین لوله بازکن به محل شما سریعا اعزام شود.

لوله بازکنی جنوب تهران

خیلی از لوله بازکن ها مناطق جنوب را تحت پوشش خدمات خود قرار نداده اند. اما آقای لوله بازکن لوله بازکنی جنوب تهران را هم ارائه می دهد تا کسی در تهران دغدغه پیدا کردن لوله بازکن نداشته باشد. برخی از مناطقی که لوله بازکنی جنوب تهران را در آنجا ارائه داده می شود عبارتند از:

مشیریه، شهرک مسعودیه، افسریه، خانی آباد نو، نازی‌آباد، نعمت‌آباد، یاخچی‌آباد، امیربهادر، آذری، اتابک، خراسان، خزانه فلاح، خزانه بخارایی، شاپور، مولوی، سیروس، دروازه غار، جوادیه، یافت‌آباد، منیریه، امیریه، شوش، بازار تهران، شهرری، کوی سیزده آبان، دولت‌آبادشهرک رسالت بازار چینی فروشان کیان شهر، یافت آباد بازار موبایل و مبل ایران.

هر زمان نیاز به لوله بازکنی جنوب تهران داشتید کافی است با شماره پشتیبانی مجموعه تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید.

جهت درخواست لوله بازکنی تهران در محله خود میتوانید با ورود به آدرس اینترنتی مجموعه آقای لوله بازکن https://mrplumber.ir با شماره پشتیبانی شرکت تماس بگیرید.

کد خبر: ۱۰۴٬۰۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • سلمانی IR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
      0 0
      درود دستگاه هایی که برای لوله بازکنی استفاده می کنید دریل هست یا ژنراتور؟
    • ایران تخلیه IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
      0 0
      بسیار کارشون‌ تمیز بود ممنون از معرفی این شرکت