۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۸
تثبیت قیمت مرغ در قزوین روی ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان| اجازه دو نرخی شدن را نمی‌دهیم
معاون سازمان صمت قزوین:

تثبیت قیمت مرغ در قزوین روی ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان| اجازه دو نرخی شدن را نمی‌دهیم

قزوین- معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین گفت: به منظور رفاه حال شهروندان و در راستای اجرای مصوبات ستاد تنظیم بازار، گوشت مرغ در قزوین با قیمت پایین‌تر از استان‌های دیگر عرضه می شود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین، محمد علی بیشه‌ای خاطرنشان کرد: پیش از این در تامین و توزیع مرغ در سطح استان قزوین مشکلاتی داشتیم که خوشبختانه با برنامه ریزی صورت گرفته در ستاد تنظیم بازار مرتفع شدند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر روزانه بیش از ۱۲۰ تن گوشت مرغ بدون هیچ سهمیه خاصی در سطح استان و میان ۴۰۰ واحد عرضه در شهر قزوین و حومه توزیع می شود.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدت و تجارت استان قزوین گفت:قیمت گوشت مرغ نیز در استان قزوین همان ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان است و تلاش کرده ایم که از دونرخی شدن قیمت این محصول در استان جلوگیری کنیم.

وی افزود: هم اینک قیمت گوشت مرغ در استان قزوین نسبت به کل کشور پایین تر است و استان های دیگر در این زمینه دو نرخی هستند و بخشی از سهمیه نیاز خود را به نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار و بخش دیگر را به قیمت آزاد عرضه می کنند.

بیشه ای در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تعطیلات یک هفته ای اصناف استان، گفت:خوشبختانه اصناف قزوین همکاری و همراهی خوبی را در اجرای این مصوبه ستاد مقابله با کرونا داشتند که جا دارد از رعایت دستورالعمل های بهداشتی و تعطیلی اصناف قدردانی کنیم.

وی اضافه کرد: در این مدت روزانه چندین گروه بازرسی مشتکل از بازرس های رسمی و افتخاری با همکاری سایر دستگاه های اجرایی بر واحدهای صنفی استان نظارت و بازرسی داشتند و بدون هیچ اغماضی برای برخورد با واحدهای صنفی مختلف و معرفی آنها به تعزیرات حکومتی اقدام کردند.

کد خبر: ۱۰۳٬۹۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha