۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۶
ششمین شعبه خارجی شرکت شاخه زیتون لیان افتتاح شد
در امارات؛

ششمین شعبه خارجی شرکت شاخه زیتون لیان افتتاح شد

بوشهر- به منظور گسترش خدمات بازرسی فنی و آزمایشگاهی و دسترسی بهتر مشتریان به این خدمات، شعبه امارات متحده عربی شرکت بازرسی فنی شاخه زیتون لیان در دبی افتتاح شد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی بوشهر، شعبه امارات متحده عربی شرکت بازرسی فنی شاخه زیتون لیان در دبی افتتاح شد.

مدیرعامل شرکت بازرسی فنی شاخه زیتون لیان از افتتاح ششمین شعبه خارجی این شرکت در دبی خبر داد و گفت: با ادامه روند فعالیت‌های موفق شرکت در دیگر شعبات خارجی و اعتماد مشتریان عزیزمان در عرصه بازرسی کالا در مبدأ و در راستای شعار مشتری مداری شرکت شاخه زیتون لیان (SZL) با افتتاح شعبه دبی دامنه فعالیت خود را در خارج از کشور گسترش داده و آماده خدمت رسانی به کارفرمایان و صاحبان مشاغل در حوزه بازرسی کالا است.

مسعود محبوبی اظهار داشت: در حال حاضر شرکت بازرسی فنی شاخه زیتون لیان با داشتن بزرگترین و مجهزترین مجموعه آزمایشگاهی در جنوب کشور دارای یازده شعبه داخلی و پنج شعبه خارجی می‌باشد که به حول و قوه الهی ششمین شعبه خارجی این شرکت نیز در امارات متحده عربی افتتاح شد.

وی در این خصوص افزود: شرکت بازرسی فنی شاخه زیتون لیان تحت برند SZL به منظور گسترش خدمات بازرسی فنی و آزمایشگاهی و دسترسی بهتر مشتریان به این خدمات، علاوه بر راه‌اندازی و بهره‌برداری از ششمین شعبه این شرکت، به دنبال افتتاح شعبات دیگری نیز در سطح کشور به منظور ارائه خدمات بیشتر به مشتریان داخلی خود است.

وی افزود: تاکنون اقدامات خوبی توسط مجموعه بزرگ شاخه زیتون لیان در زمینه گسترش خدمات بازرسی و آزمایشگاهی و افزایش تعداد شعب به ویژه در بنادر ایران صورت گرفته تا به لحاظ بُعد دسترسی مشتریان به خدمات اینگونه مشکلات مرتفع شود.

گفتنی است شعب داخلی شرکت بازرسی فنی شاخه زیتون لیان در شهرهای تهران، یزد، بندرگناوه، بندر لنگه، بندرعباس، اصفهان، عسلویه، تبریز، چابهار، بندر ماهشهر و شیراز و شعب خارجی نیز در کشورهای آلمان، ترکیه، مالزی، ارمنستان، کانادا و امارات است.

کد خبر: ۱۰۳٬۹۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha