۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۳
طرح واکسیناسیون کارکنان صنعت خودرو و قطعه سازی آغاز شد
رئیس انجمن صنایع همگن قطعه سازان کشور:

طرح واکسیناسیون کارکنان صنعت خودرو و قطعه سازی آغاز شد

نجفی منش، رئیس انجمن صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه‌سازی خودرو گفت: طرح واکسیناسیون کارکنان صنعت خودرو و قطعه سازی با کمک شرکت خودروسازی سایپا آغاز شد.

بازار؛ گروه خودرو: محمدرضا نجفی منش، رئیس انجمن صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه‌سازی خودرو با اشاره به پیگیری‌ها انجام شده در خصوص واکسیناسیون کارکنان صنعت خودرو و قطعه سازی در گفتگو با «بازار» بیان کرد: طی همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با گروه خودروسازی سایپا و انجمن صنایع همگن قطعه سازان کشور اسامی فعالان صنعت خودرو و قطعه سازی به مراکز واکسیناسیون معرفی شد.

وی با اشاره به اینکه کارکنان قطعه سازان تهرانی که اسامی آن‌ها قبل‌تر به انجمن معرفی شده‌اند می‌توانند از امروز ۳۱ مرداد ماه به مراکز تزریق واکسن کرونا مراجعه کنند، افزود: طرح واکسیناسیون کارکنان استان‌های دیگر نیز به زودی آغاز می شود.

نجفی منش با اشاره به اینکه هنوز برخی از قطعه‌سازان نسبت به ارسال اسامی کارکنان خود به انجمن اقدام نکرده اند، تصریح کرد: تاکنون نام ۸۰ هزار نفر در لیست دریافت واکسن ثبت شده و انتظار می‌رود به زودی مابقی قطعه‌سازان نیز نسبت به معرفی نیروهای خود اقدام کنند.

رئیس انجمن صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه‌سازی خودرو با اشاره به اقدام فوری قطعه سازان برای معرفی کارکنان خود، تاکید کرد: در صورت ارائه لیست کارکنان از سوی دیگر قطعه سازان، به نظر می رسد ۸۰ هزار نیروی معرفی شده به بیش از ۴۰۰ هزار نفر برسند.

شایان ذکر است وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، گروه خودروسازی سایپا را به‌ عنوان نماینده خودروسازان کشور جهت سازماندهی و مدیریت یکپارچه واکسیناسیون کووید۱۹ در این صنعت انتخاب کرده است.

همچنین واکسیناسیون جامعه هدف در این طرح در دو دوز صورت خواهد گرفت و با توجه به تنوع و ترکیب سبد واکسن درنظر گرفته شده، افرادی که دوز نخست واکسن خود را پیش تر دریافت کرده بودند نیز می‌توانند دوز دوم را از این طریق دریافت کنند.

کد خبر: ۱۰۳٬۹۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha