۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰
 کارگاه تولید ماسک در زنجان راه اندازی شد
مدیرعامل جمعیت هلال احمر زنجان:

کارگاه تولید ماسک در زنجان راه اندازی شد

زنجان - مدیرعامل جمعیت هلال احمر زنجان از راه اندازی کارگاه تولید ماسک در زنجان خبر داد و گفت: این کارگاه با استفاده از ظرفیت‌های داوطلبان هلال‌احمر و اداره کل فنی و حرفه‌ای استان فعال شده است.

شهرام میرزایی در گفتگو با خبرنگار بازار از راه اندازی کارگاه تولید ماسک در استان زنجان خبر داد و اظهار کرد: این کارگاه با استفاده از ظرفیت‌ داوطلبان هلال‌احمر و اداره کل فنی و حرفه‌ای استان فعال شده و روزانه بیش از سه هزار ماسک تولید می شود.

وی اظهار کرد: هلال احمر استان از زمان شیوع کرونا در همه شهرستان‌ها به روش‌های مختلف در حال انجام اقدامات پیشگیرانه برای مبارزه با کرونا است و ماسک های تولیدی به معاونت دارو و درمان دانشگاه علوم پزشکی استان برای توزیع تحویل داده می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر زنجان، اظهار داشت: علاوه بر این، داوطلبان هلال احمر در سطح شهرستان‌ها اقدام به خرید و توزیع مواد ضدعفونی در بین خانوارهای روستاهای محروم کرده‌اند و ضدعفونی شبانه خیابان‌ها و معابر تردد و شلوغ شهر از دیگر اقدامات هلال احمر است.

میرزایی از استقرار سه پایگاه سلامت در مبادی ورودی و خروجی استان خبر داد و گفت: هلال احمر با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان در مبادی ورودی شهر تب سنجی لازم را انجام  می دهد.

کد خبر: ۱۰٬۳۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha