۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۲
 نرخ گوشت گاو در ساری افزایش یافته است
در گفتگو با خبرنگار بازار مطرح شد؛

نرخ گوشت گاو در ساری افزایش یافته است

ساری- سید اصغری نژاد، رئیس اتحادیه صنف فروشندگان گوشت قرمز در ساری گفت: نرخ گوشت گاو طی روزهای اخیر در استان افزایش یافت و این مسئله ناشی از گرانی نهاده ها است.

سید کاظم سید اصغری نژاد در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه قیمت گوشت بره و گوسفند دارای ثبات است، افزود: قیمت گوشت گوسفند بستگی به جوان بودن آن بین ۹۰ تا ۱۱۰ هزار تومان و گوشت بره بین ۱۳۰ تا ۱۴۰ هزار تومان است.

وی با عنوان اینکه نرخ گوشت گاو در مرکز استان گران شده است، قیمت فروش هر کیلوگرم گوشت گاو را بین ۱۲۰ تا ۱۳۰ هزار تومان ذکر کرد و گفت: حذف یارانه از نهاده های دامی دلیل گرانی گوشت گاو به شمار می رود.

سید اصغری نژاد همچنین خشکسالی مراتع و خروج دام سبک و سنگین را مزید بر علت در گرانی قیمت گوشت دانست و گفت: نرخ گوشت در کشور ابتدا در پایتخت و سپس در شهرستان ها و استان ها گران می شود.

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان گوشت قرمز در ساری با اظهار اینکه در حال حاضر قیمت گوشت در تهران از ۱۶۰ هزار تومان فراتر رفته است، ادامه داد: در مرکز استان مازندران طی روزهای اخیر قیمت گوشت گوساله و گاو را متعادل نگه داریم.

وی ادامه داد: از آنجایی عرضه و تقاضای دام قیمت ها را مشخص می کند، نرخ گوشت در کشتارگاه ۱۰  تا ۱۵ هزار تومان افزایش یافته است.

کد خبر: ۱۰۳٬۸۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha