۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۵
۱۴۴ میلیارد تومان تسهیلات به هنرمندان صنایع دستی زنجان پرداخت می‌شود
مدیرکل میراث فرهنگی زنجان:

۱۴۴ میلیارد تومان تسهیلات به هنرمندان صنایع دستی زنجان پرداخت می‌شود

زنجان- ارجمند، مدیرکل میراث فرهنگی زنجان از پرداخت بیش از ۱۴۴ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به هنرمندان صنایع دستی استان خبر داد و گفت: هدف از این کار فعال کردن کارگاه‌های صنایع دستی است.

امیر ارجمند در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه ویروس کرونا خسارت زیادی را به هنرمندان صنایع دستی وارد کرده است،گفت: در این راستا میراث فرهنگی استان تسهیلات بلاعوض به هنرمندان صنایع دستی استان پرداخت می کند.

وی از پرداخت بیش از ۱۴۴ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به هنرمندان صنایع دستی در استان خبر داد و اظهار کرد: در این راستا در استان هنرمندان صنعتگر شهری و روستایی که به علت تعطیلی بازار نتوانستند فعالیت خوبی داشته باشند شناسایی و به بانک معرفی می شوند.

مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی زنجان گفت: پرداخت تسهیلات برای واجدین شرایط تا پایان سال ادامه دارد و هدف از این کار هم فعال کردن کار گاه های صنایع دستی در استان است.

ارجمند با بیان اینکه برای رونق صنایع دستی استان هم تسهیلات پرداخت می شود،تاکید کرد: هشت میلیاردو ۶۰۰ میلیون ریال تسهیلات برای رونق صنایع دستی در استان پرداخت می شود.

وی گفت: طی تفاهم‌نامه‌ای که معاونت صنایع‌دستی وزارتخانه با بنیاد برکت امضا شده ۲۷ طرح توجیهی استان برای دریافت وام به بنیاد برکت ارسال‌شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی زنجان ابراز داشت:  اشتغال‌زایی صنایع‌دستی در استان از سایر بخش‌ها بیشتر است بنابراین باید برای اشتغال در این بخش تسهیلات لازم به هنرندان پرداخت شوند تا بتوانند فعالیت خود را ادامه داده و اشتغال خود را حفظ کنند.

کد خبر: ۱۰۳٬۸۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha