۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲
تعطیلی تمامی هتل‌ها و مراکز اقامتی استان کرمانشاه در تعطیلات نوروز
مدیرکل میراث فرهنگی کرمانشاه خبر داد:

تعطیلی تمامی هتل‌ها و مراکز اقامتی استان کرمانشاه در تعطیلات نوروز

کرمانشاه - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه از تعطیلی هتل‌ها و مراکز اقامتی استان در تعطیلات نوروز در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی کرمانشاه، امید قادری گفت: بر اساس مصوبات ستاد مقابله با کرونای استان و به منظور پیشگیری از شیوع و گسترش ویروس کرونا، تمامی مراکز اقامتی استان شامل هتل، هتل‌آپارتمان، مهمانپذیر و بوم‌گردی تا اطلاع بعدی از پذیرش هرگونه گردشگر داخلی و خارجی خودداری خواهند کرد.

وی با اعلام اینکه همه مراکز اقامتی استان در این ایام تعطیل هستند، به منظور حفظ سلامت جامعه و پیشگیری از افزایش شیوع ویروس کرونا هیچ گونه خدماتی به گردشگران ارایه نخواهد داد.

مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمانشاه با بیان اینکه ️نصب چادر در پارک‌های استان کرمانشاه نیز دارای ممنوعیت است، از مردم سراسر کشور خواست در زمان مناسب به استان کرمانشاه سفر کنند.

قادری با تاکید بر اینکه هیچ گونه خدماتی به مسافران در ایام نوروز ارائه نمی شود، بیان کرد: ستاد سفرهای نوروزی استان کرمانشاه با رویکرد مقابله با ویروس کرونا در این ایام با نظارت جدی با هرگونه تخلفی در مجموعه های اقامتی و پذیرایی برخورد قانونی خواهد کرد.

کد خبر: ۱۰٬۳۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha