۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۴
 عدالت مزدی  مطالبه مهم کارگران است
نماینده ساری و میاندرود در مجلس:

عدالت مزدی مطالبه مهم کارگران است

ساری- بابایی کانامی، نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس میزان تورم را افسارگسیخته و ۴۵ درصد ذکر کرد و گفت: عدالت مزدی کارگران از مهمترین خواسته‌ها و مطالبات است.

علی بابایی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه تورم افسارگسیخته شده است، نرخ آن را حدود ۴۵ درصد ذکر کرد و گفت: باید برای مهار آن برنامه های کوتاه و بلندمدت ارائه تا مشکلات معیشتی مردم حل شود.

وی با اظهار اینکه رفع بیکاری و تورم نیازمند برنامه مشخص است، کوچک شدن سفره های مردم و ضریب جینی را از دیگر مسائل و دغدغه های فراروی ذکر کرد و گفت: مشکلات متعدد سبب شده تا روستاهای ما نابود شوند و اقتصاد آن از بین رود.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس همچنین مسائل صندوق های بازنشستگی را از دیگر دغدغه های اقتصادی در کشور ذکر کرد و گفت: از وضعیت کنونی مردم که تورم بالای ۴۵ درصدی را تحمل می کنند نگران هستیم و باید این تورم افسارگسیخته مهار شود.

بابایی کارنامی عدالت مزدی را از جمله خواسته ها بیان کرد و گفت: کارگران خواهان برنامه های کاربردی از سوی دولت هستند تا شاهد عدالت مزدی باشند زیرا با چالش های زیادی روبرو هستند.

وی یادآور شد: سفره های مردم کوچک شده و باید برنامه های علمی، میان مدت و بلند مدت ارائه شود و فرهنگ روستایی ما دچار تزلزل و نابوده است.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس بااظهار اینکه بانک ها با منابع مردمی کاخ های سربه فلک کشیده ساختند و اقتصاد را نابود کردند، خواستار ارائه برنامه جدی برای مقابله با مافیای مختلف در کشور شد.

کد خبر: ۱۰۳٬۸۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha