۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۸
نمایشگاه معرفی کالا و خدمات مشاغل خانگی در کرمان برگزار می شود
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان:

نمایشگاه معرفی کالا و خدمات مشاغل خانگی در کرمان برگزار می شود

کرمان- اسماعیلی، مدیرکل تعاون، کار رفاه اجتماعی استان کرمان از برگزاری نمایشگاه معرفی کالا و خدمات مشاغل خانگی در کرمان خبر داد.

رضا اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار بازار در پاسخ به اینکه چه اقدامی برای تقویت بازار فروش محصولات مشاغل خانگی در کرمان انجام شده است، اظهار کرد: از ابتدای سال ۹۹ تفاهم نامه ای با جهاد دانشگاهی منعقد کرده ایم که بر اساس آن آموزش های قبل، حین و بعد از راه اندازی شغل ارائه می شود.

وی ادامه داد: حدود سه هزار نفر برای بهره مندی از این آموزش ها ثبت نام کرده اند و افراد برای این منظور می توانند با مراجعه به سایت جهاد دانشگاهی کرمان ثبت نام کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان اظهار کرد: همچنین برگزاری نمایشگاه معرفی محصولات مشاغل خانگی در دستور کار است که بر اساس شرایط به صورت مجازی یا حضوری برگزار می شود.

اسماعیلی بیان کرد: شهرداری ها مکلف هستند بازارچه های موقت هفتگی راه اندازی کنند تا افراد فعال در حوزه مشاغل خانگی محصولاتشان با حداقل هزینه به مردم ارائه کنند. در برخی شهرستان های استان کرمان این کار انجام می شود و در مرکز استان شهرداری چند نمایشگاه برگزار کرده است.

کد خبر: ۱۰۳٬۷۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha