۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۵
کیفیت خدمات رسانی فرودگاه بین المللی تبریز در سال ۹۹ ارتقا می یابد
مدیرکل فرودگاه‌ های آذربایجان ‌شرقی:

کیفیت خدمات رسانی فرودگاه بین المللی تبریز در سال ۹۹ ارتقا می یابد

تبریز- مدیرکل فرودگاه‌ های آذربایجان ‌شرقی گفت: کیفیت خدمات رسانی فرودگاه بین المللی شهید مدنی شهر تبریز در سال ۹۹ ارتقا می یابد.

به گزارش خبرنگار بازار، رامین آذری صبح امروز در بازدید از بخش های مختلف فرودگاه تبریز با بیان اینکه تلاش می کنیم بهترین کیفیت در سال ۹۹ به مسافران فرودگاه تبریز ارایه‌ شود، افزود: تلاش می شود کیفیت و سطح ایمنی در این فرودگاه طی سال جدید افزایش یابد.

وی از تهیه و نصب تسمه نقاله خطی در خروجی ترمینال خارجی فرودگاه تبریز خبر داد و گفت: با توجه به اینکه تسمه نقالی قبلی مورد استفاده در این قسمت مستهلک گشته و کارایی آن کاهش یافته بود، یک تسمه نقاله جدید به طول ۵۸ متر و مطابق با آخرین استانداردهای جهانی در این قسمت تهیه و نصب شد.

آذری افزود: از مشخصات آن می توان به عرض ۱۱۵ سانتی متر، روکش برزنت و پوشش ورق استیل اشاره کرد. پیش از این یک دستگاه تسمه نقاله پالتی به طول ۳۴ متر در ورودی ترمینال خارجی فرودگاه تبریز نصب شده بود.

مدیرکل فرودگاه‌ های آذربایجان ‌شرقی گفت: این تسمه نقاله تولید متخصصان داخلی است که با هزینه ای بالغ بر ۴ میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران تهیه شده است.

وی ادامه داد: امسال در راستای تکریم ارباب رجوع ۴۲ عدد چراغ روشنایی معابر برای تامین روشنایی مطلوب خیابان ها و دید مناسب برای کاربران متفاوت معابر و زیبا سازی معابر در فرودگاه تبریز نصب شده است. این چراغ ها با الگوگیری از آخرین طرح‌ها و متدهای استاندارد نصب و با صرف بیش از ۸۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران اجرا شده است.

کد خبر: ۱۰٬۳۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha