۲۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۱
ثبات قیمت مسکن مستلزم هماهنگی تیم اقتصادی دولت
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس تاکید کرد؛

ثبات قیمت مسکن مستلزم هماهنگی تیم اقتصادی دولت

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی در نشست این کمیسیون بر هماهنگی تیم اقتصادی دولت برای ثبات قیمت مسکن تأکید کرد.

به گزارش بازار، مجید انصاری در تشریح نشست روز گذشته (سه شنبه) کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی که با حضور آقای قاسمی وزیر پیشنهادی «راه و شهرسازی» برگزار شد، گفت: در این نشست حول دو محور مسکن و حمل و نقل مباحث مهمی شکل گرفت و برنامه‌های وزیر پیشنهادی در هر دو حوزه مورد ارزیابی قرار گرفت.

انصاری تصریح کرد: وزیر پیشنهادی به این مسئله اذعان داشت که با منابع موجود امکان توسعه راه‌ها به ویژه در مناطق کم برخوردار وجود ندارد لذا باید در حوزه تأمین منابع اقدامات جدیدی صورت گیرد.

وی افزود: در نشست امروز تأکید شد در طرح‌های راه به ویژه در طرح‌های بزرگ باید نسبت به ایجاد جذابیت برای سرمایه‌گذار اقداماتی صورت گیرد تا سرمایه‌گذار جذب این پروژه‌ها شود.

انصاری با بیان اینکه قطعا مجلس در مسیر تأمین منابع برای توسعه زیرساخت‌ها کمک و حامی دولت خواهد بود، گفت: وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی عنوان کرد که پیش بینی منابع مالی جدید فقط نباید به حوزه حمل و نقل اختصاص داشته باشد بلکه این مهم باید این تأمین مالی در حوزه مسکن نیز باشد.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس افزود: وزیر پیشنهادی مقایسه‌ای از هزینه‌های ساخت مسکن از گذشته تا به امروز داشت و بر همکاری بانک‌ها و همچنین هم‌یاری و همکاری تیم اقتصادی دولت برای ثبات قیمت مسکن را داشت.

کد خبر: ۱۰۳٬۵۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha